Cricket

Friesland

Well-known member
Afgelopen. Nederland haalt de overwinning binnen met een 6 op bal 295 om op 374 uit te komen.

Een mooi en spectaculair einde van een verder teleurstellende serie.

Friesland

Well-known member
Ik zie op teletekst dat O'Dowd goed was voor 158 van de punten, de hoogste individuele score ooit in het Nederlands elftal tijdens een wedstrijd met 50 overs.
Aan Schotse kant scoorde Munsey zelfs 191 punten.

Pieros

Active member
Ik zie op teletekst dat O'Dowd goed was voor 158 van de punten, de hoogste individuele score ooit in het Nederlands elftal tijdens een wedstrijd met 50 overs.
Aan Schotse kant scoorde Munsey zelfs 191 punten.

En dat is voor de Schotten een record als ik het goed gehoord heb.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik ben onderweg naar huis, wat een wedstrijd was dat om bij aanwezig te zijn. Lang geloofde ik er niet in, maar Max O'Dowd was echt fantastisch bezig. Wat een ontknoping.

Pieros

Active member
Ik zie dat Nederland volgende week de Tri Series of Tri-Nation Series speelt tegen dezelfde tegenstanders. Wat is dat voor een toernooi? Gewoon vriendschappelijk of telt het ook ergens voor mee of iets dergelijks?

Joost

Well-known member
Ik zie dat Nederland volgende week de Tri Series of Tri-Nation Series speelt tegen dezelfde tegenstanders. Wat is dat voor een toernooi? Gewoon vriendschappelijk of telt het ook ergens voor mee of iets dergelijks?
Dat valt in de gatevorie ‘als we er toch zijn’

Bovenaan