Cricket

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Maxwell is indrukwekkend bezig, nog 51 runs nodig uit 51 ballen, maar hij heeft wel een blessure dus of hij het vol kan houden is maar zeer de vraag.
 

Mommiej

Well-known member
in de 47e over ramt Maxwell er nog maar eens 4 weg en daarmee wint Australie en gaat Maxwell persoonlijk over de 200.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ongelofelijk knap, hij kon nauwelijks meer lopen maar doet dit wel even! Wat een enorme prestatie!
 

erka

Well-known member
Geweldig zeg!

Ik ben echt heel benieuwd naar morgenochtend. Ik denk dat Nederland best een kans maakt. En dan is de kans groot dat Nederland a) boven Engeland eindigt :D en b) 7e !! wordt. Nederland moet als laatste weliswaar tegen India, maar Bangladesh tegen Australië en Sri Lanka tegen Nieuw-Zeeland. Leuke bijvangst is dat ze dan ook voor het eerst naar de Cricket Champions Trophy mogen in Pakistan.

Als er ooit een kans is om boven Engeland te eindigen en zo hoog op het WK is het deze keer.
 

erka

Well-known member
We zijn begonnen, Engeland eerst batten, staan op 69/1 nu. Dat is wel een goed begin voor de Engelsen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Inmiddels gaat het beter, 2 snelle wickets. Stokes staat er nu in en is erg gevaarlijk, als je hem uit weet te krijgen is er kans.
 

erka

Well-known member
Er moeten nu wel snel een aantal uit, want anders wordt het onhaalbaar, met mijn beperkte kennis van cricket :D
edit: ze luisteren direct, dat is 5.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Stokes moet nog uit, want als die het op zijn heupen krijgt kan het hard gaan. Wat er daarna komt is lang niet zo gevaarlijk.
 

erka

Well-known member
Stokes slaat de wedstrijd binnen. Die gaat richting 100. Dit wordt van moeilijk naar kansloos.

Helaas, helaas....
 
Bovenaan