SanMark.
Well-known member
Dat weet je dus nooit 100% zeker.
Jawel, net zo zeker als dat die nieuwe Roda eigenaar geen maffiabaas is.
Dat weet je dus nooit 100% zeker.
Door deze methode is het spel wel een stuk eerlijker geworden. En laten we eerlijk zijn, Nederland had het toch niet gehaald.
Hoezo eerlijker als je eerder moet stoppen voor de regen.
Hoezo eerlijker als je eerder moet stoppen voor de regen.
De regel gaat er vooral vanuit hoe veel van het spel er al gespeeld is op basis van aantal gevallen wickets en gespeelde overs.
Voor de DL methode werden er methodes gebruikt die een van de twee variabelen niet meenamen.
Ja het interesseert mij zeker.
Het tweede is een ander verhaal.
Ik weet nog bij het vorige wk of kwalificatie dat Nederland doorging omdat er wedstrijden waren afgelast. Dat lijkt mij als sportman zeer oneerlijk als je dan niet door bent.
Maar gevegt dat kun en zal jij dan wel weer niet snappen.
Ja het interesseert mij zeker.
Het tweede is een ander verhaal.
Ik weet nog bij het vorige wk of kwalificatie dat Nederland doorging omdat er wedstrijden waren afgelast. Dat lijkt mij als sportman zeer oneerlijk als je dan niet door bent.
Maar gevegt dat kun en zal jij dan wel weer niet snappen.
Dat klopt inderdaad, er was iets met een verregend duel een paar toernooien geleden. In dat geval wordt er een gelijkspel opgeschreven. In een vriendschappelijk duel zoals vorige week bij de voetbaldames lijkt me dat geen enkel probleem maar bij duels die uiteindelijk van belang zijn of een ploeg zich plaatst voor de volgende ronde van een toernooi vind ik dat ook heel storend. Zeker als er in het schema nog ruimte is om een duel in te halen.
Had jij dan verwacht dat Zimbabwe makkelijk door zou gaan? Toch al jaren (iig tot de toetreding van Afghanistan en Ierland) de zwakste full member.
De west indie's dat is nog een mooie naam uit de vervlogen tijden.