Coronavirus 2

stc

Well-known member
Ja maar hoe handhaven we dat verplichte thuiswerken. BOA's die op werkplekken gaan controleren?
Ik denk niet dat dit te handhaven is. Bij ons moeten sommige af en toe naar kantoor komen, ivm inkomende/ uitgaande post en documentatie. Echter ik denk dat sommige mensen naar kantoor komen om te socializen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

gevegt

Well-known member
VVD en GL willen de kerstvakantie een week langer en de zomervakantie een week korter laten duren.
Ik moet nu al lachen om al die boze ouders.
 

JMD

Well-known member
Misschien kunnen docenten gewoon niet zoveel ;-).
We kunnen lesgeven. Dat lijkt me het belangrijkst.

Waar toch het idee in Nederland vandaan komt dat je het liefst 25 dingen een beetje kan in plaats van 1 ding goed is me een groot raadsel. :)
 

JMD

Well-known member
Van ad.nl
Van Dissel snapt dat het vervelend is dat mensen nu 's avonds niet georganiseerd kunnen sporten. ,,Sporten is goed. Maar iedereen kan nu nog 's avonds buiten gaan hardhollen. En drie weken is een beperkte periode. Ik heb ook begrepen dat het sporten voor de jeugd als eerste weer in ere zou worden hersteld.”

In die laatste 2 zinnen spreekt hij zichzelf tegen. Eerst zeggen dat 3 weken een beperkte periode is (waar hij natuurlijk gelijk in heeft), om dan vervolgens te zeggen dat het voor de jeugd als eerste hersteld gaat worden... Waarmee hij dus eigenlijk zijn vorige zin onderuit haalt (want dan lijkt dat voor volwassenen langer te duren dan 3 weken).
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mijn hardloopgroep traint gewoon ergens in een parkje ipv op de accommodatie. Niemand die daar nog iets van vindt. Sportscholen ervaren enorme drukte tijdens de openingstijden. Ook lekker productieve maatregel.

Eerste maatregel die eraf moet is natuurlijk voetballen zonder publiek. Mooi nog even die laatste twee speelrondes voor de winterstop met publiek.
 

SanMark.

Well-known member
Ik denk niet dat dit te handhaven is. Bij ons moeten sommige af en toe naar kantoor komen, ivm inkomende/ uitgaande post en documentatie. Echter ik denk dat sommige mensen naar kantoor komen om te socializen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Bij ons waren er een paar die gewoon depressief werden van alle dagen thuis zijn/werken. Ook dat valt onder gezond blijven.
 
Bovenaan