Coronavirus 2

Reinoud

Well-known member
Uiteraard is het na 5 uur ook verboden om te fietsen of te lopen?
Heb thuis een MTB, maar daar kan ik in het donker weinig mee. Verder geen racefiets of hardloopschoenen in huis. Wel net gewandeld, maar toch andere intensiviteit dan wat ik normaal doe.
 

Joost

Well-known member
Ik vind het juist een kul argument dat je na 5 uur ineens niets meer kan. Dat soort lui moeten eens kijken naar wat wel mogelijk is ook al is het minder gezellig.

Wat kun je nog wel na 17:00 behalve op je hometrainer zitten of buiten wandelen of fietsen?
Natuurlijk kun je op die manier wel bewegen maar je mist toch echt faciliteiten.

Tennisbanen, padelbanen, atletiekbanen. Daar kun je perfect op sporten op dit moment maar dat is verboden zonder enige logische reden.
 

SanMark.

Well-known member
Wat kun je nog wel na 17:00 behalve op je hometrainer zitten of buiten wandelen of fietsen?
Natuurlijk kun je op die manier wel bewegen maar je mist toch echt faciliteiten.

Tennisbanen, padelbanen, atletiekbanen. Daar kun je perfect op sporten op dit moment maar dat is verboden zonder enige logische reden.
Het is van de zotte, je kan heerlijk met zijn vieren op een buitenbaan staan met padellen, maar na 17.00 uur neemt het virus plotseling toe en dan word het levensgevaarlijk.

Eerst pakken ze mij de sportschool af waar ik 2 a 3x in de week kwam en nu het padel waar ik ook 2 a 3x in de week per keer anderhalf uur op de baan stond.

Maar goed volgens de Wolf is wandelen een prima alternatief.

Fuck off.
 

Hankie

Well-known member
Er zit natuurlijk een gedachte achter. Die luie uitkeringstrekkers die overal demonstreren werken natuurlijk overdag niet en willen dan demonstreren en in de avond sporten. Nu gaan ze overdag sporten en hebben ze geen tijd om te demonstreren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Zolang er corona is demonstreren ze al. Doen ze zowel overdag als ‘s avonds. ‘s Avonds combineren ze het nog wel eens met shoppen.
 
Bovenaan