Mario
Well-known member
Welke maatregelen?Jij hebt dus ook lak aan de maatregelen.
Welke maatregelen?Jij hebt dus ook lak aan de maatregelen.
WappieJij hebt dus ook lak aan de maatregelen.
Precies gewoon gezond verstand gebruiken en voor de rest. Fuck off .Welke maatregelen?
Welke maatregelen?
Wappie
Mogen jullie het virus ontvangen in een niet te milde vorm.Precies gewoon gezond verstand gebruiken en voor de rest. Fuck off .
Mario is al voor PSV, dus veel erger kan het niet worden.Mogen jullie het virus ontvangen in een niet te milde vorm.
Over die andere twee maar niet te praten.Mario is al voor PSV, dus veel erger kan het niet worden.
Als je voor Cambuur en/of Ajax bent overwin je alles.Over die andere twee maar niet te praten.
Bij Beau Afrro Ceck of zo iets. Een man die te veel geld heeft zonder hersenen.Ik kan geen tv kijken, welke zitten er nu voor de 14e keer?
Vanzelfsprekend. Voor de rest van mensen hoop ik dat ze zich aan de maatregelen houden.Als je voor Cambuur en/of Ajax bent overwin je alles.
Ik denk dat veel Ajacieden en Camburista dat ook doen.Vanzelfsprekend. Voor de rest van mensen hoop ik dat ze zich aan de maatregelen houden.
Jankerd, lekker zelf stoppen met nadenken en alles blindelings volgen.Mogen jullie het virus ontvangen in een niet te milde vorm.
Ik denk dat veel Ajacieden en Camburista dat ook doen.