Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Echt ongelooflijk....

Bij dit soort beelden moet ik altijd denken aan de opmerking van Raoul Heertje ooit in Dit was het nieuws: 'Urk is het resultaat van 500 jaar inteelt'...

Bonehead

Well-known member
Als Heertje dezelfde opmerking had gemaakt over Mediterrane mensen of een bepaald geloof dan was Nederland te klein, zijn strot doorgesneden en een statement in zijn borst gepriemd.

De Wolf

Well-known member
Urk moet ze een groot hek omheen zetten. Een eiland maken kan ook maar dat is zonde van de landbouwgrond.

JMD

Well-known member
Als Heertje dezelfde opmerking had gemaakt over Mediterrane mensen of een bepaald geloof dan was Nederland te klein, zijn strot doorgesneden en een statement in zijn borst gepriemd.
Eerlijk is eerlijk (en vergeten te vermelden): die opmerking maakte hij ik meen ergens rond 1998. Toen konden dat soort opmerkingen over iedereen gewoon nog...

JMD

Well-known member
Het "mooiste" op twitter vind ik nu nog de reacties van de mensen die normaal direct 'whataboutism' schreeuwen als je dingen vergelijkt en nu meteen komen met: 'waar is de verontwaardiging nu?' en 'als het moslims waren geweest had iedereen er schande van gesproken'...
Blijft whataboutism (net als bv racisme) dus maar 1 kant op te werken... ;)

SanMark.

Well-known member
Eerlijk is eerlijk (en vergeten te vermelden): die opmerking maakte hij ik meen ergens rond 1998. Toen konden dat soort opmerkingen over iedereen gewoon nog...
Nee, hoor toen was je al een grote racist als het over Moslims of negers werd gezegd.

Mario

Well-known member
Echt ongelooflijk....

Bij dit soort beelden moet ik altijd denken aan de opmerking van Raoul Heertje ooit in Dit was het nieuws: 'Urk is het resultaat van 500 jaar inteelt'...
Heertje, is dat niet de tekst schrijver van Martijn Koning?

zwammy

Well-known member
Artsen roepen om een harde lockdown in Duitsland en 70 vliegtuigen vol Duitsers naar Mallorca, heerlijk.

Bovenaan