gevegt
Well-known member
Behalve dan dat het sterftecijfer zo'n 35 keer zo hoog ligt lijkt het er wel een beetje op inderdaad.
Heb je daar betrouwbare cijfers over?
Behalve dan dat het sterftecijfer zo'n 35 keer zo hoog ligt lijkt het er wel een beetje op inderdaad.
de gevegtjes van Noord Italië.
Dit dus.
Ik ben ook bezorgd. Een goede vriendin van mij heeft MS en werkt in de zorg: risicogroep. Een vriend van mij heeft astma: risicogroep. Een andere vriendin van mij heeft lyme: risicogroep. En dan nog diverse familieleden en bekenden die vanwege hun leeftijd in de risicogroep vallen.
Je zoekt je vrienden ook wel uit zeg..
Je zoekt je vrienden ook wel uit zeg..
Die was er niet.Wat me doet denken aan de Duitse lerares. Hoe was het vanmiddag op school?
Die was er niet.
Alleen schoolleiding, hoofd ICT en ik (in mijn functie als roostermaker), gesproken over wat nu...
Het lijkt er op dat het kabinet morgen gaat bezwijken onder de druk van belangengroepen en oppositie.
Toetsweek (zou komende week zijn) uitgesteld, schoolexamens voor V6 wordt afgemaakt (overige schoolexamens hadden we vorige week al, net als alle H5-SE's), mondelingen gaan wel door (is immers 1 op 1). Verder gaan we vanaf woensdag 'digitaal' lesgeven. Maandag en dinsdag gaan wij ons als docenten daarop voorbereiden, want de infrastructuur daarvoor hebben we al wel klaar, maar is nog niet veel gebruikt.
Toetsweek (zou komende week zijn) uitgesteld, schoolexamens voor V6 wordt afgemaakt (overige schoolexamens hadden we vorige week al, net als alle H5-SE's), mondelingen gaan wel door (is immers 1 op 1). Verder gaan we vanaf woensdag 'digitaal' lesgeven. Maandag en dinsdag gaan wij ons als docenten daarop voorbereiden, want de infrastructuur daarvoor hebben we al wel klaar, maar is nog niet veel gebruikt.
Het lijkt erop dat het kabinet morgen zijn gezond verstand gaat gebruiken en de scholen gaat sluiten. We zijn momenteel (samen met het VK) het enige land in heel West Europa dat de scholen nog open houdt. Voor de rest in Europa alleen Rusland, Zweden, Finland, Wit Rusland en Servië dat de scholen nog open heeft...
Sjaak de Gouw vertelde net bij Het Oog dat kinderen 0,03% het virus over brengen.
ALLE SCHOLEN ONMIDDELLIJK SLUITEN!!!!!
Dat is serieus vanmiddag ter sprake gekomen ja. We zijn tot de conclusie gekomen dat bij een mondeling vaak die afstand er al is. Je zit vaak tegenover elkaar, met tafeltjes ertussen, dus 2m haal je wel.Mondeling toch wel met mondkapjes op, of anders minimaal twee meter afstand mag ik hopen.
Nou, dat zou dan een keer tijd worden. Nu nog de volledige horeca dicht (net zoals in de ons omringende landen) en mensen vragen thuis te blijven en dan denk ik dat we het maximale gedaan hebben. Moet het nu wel ongeveer gebeuren. Dit weekend is wat dat betreft al weer verknald.
Je wordt nu toch wel erg ongeloofwaardig.
Sjaak de Gouw vertelde net bij Het Oog dat kinderen 0,03% het virus over brengen.
ALLE SCHOLEN ONMIDDELLIJK SLUITEN!!!!!