Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Mooi, en je petitie al getekent dat je pas weer les wil geven als iedereen is ingeënt? Want als ik het goed onthouden had was je toch leraar?

@Joost handen schudden mocht nog steeds niet of wel bij quarantaine en testen?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooi, en je petitie al getekent dat je pas weer les wil geven als iedereen is ingeënt? Want als ik het goed onthouden had was je toch leraar?

@Joost handen schudden mocht nog steeds niet of wel bij quarantaine en testen?

Nee hoor. Wij geven nu ook gewoon les aan examenklassen. Wel aan halve klassen, want de leerlingen moeten nu ook ineens 1.5m houden.
 

zwammy

Well-known member
Nee hoor. Wij geven nu ook gewoon les aan examenklassen. Wel aan halve klassen, want de leerlingen moeten nu ook ineens 1.5m houden.

Kijk, klinkt goed.

Ik zie in talkshows ook geen handjes meer geven maar blijft dus bijzonder en wel fijn dat we dadelijk van die achterlijke elleboogjes afzijn 👍
 

zwammy

Well-known member

zwammy

Well-known member
Nee, je trekt conclusies op basis van een foto van 1 bepaald moment. Je hebt geen idee wat het verhaal achter en rode de foto is.

En een filmpje waar de regels niet nageleefd worden, het is prima dat je zo hard wil roepen dat het gevaarlijk is om sommige dingen niet te doen maar dan moet je het ook niet zelf doen. Zoals mensen asociaal noemen die de regels niet naleven maar zelf gaan trouwen, word je ook niet meer serieus genomen.
 

SanMark.

Well-known member
En een filmpje waar de regels niet nageleefd worden, het is prima dat je zo hard wil roepen dat het gevaarlijk is om sommige dingen niet te doen maar dan moet je het ook niet zelf doen. Zoals mensen asociaal noemen die de regels niet naleven maar zelf gaan trouwen, word je ook niet meer serieus genomen.
En daarna roepen dat het volk zich niet aan de regels houdt en daarom de beperkingen nog zwaarder moeten worden.

Draagvlak richting Den Haag is bij mij aardig richting 0 aan het gaan.

Stelletje faalhazen.
 

gevegt

Well-known member
En daarna roepen dat het volk zich niet aan de regels houdt en daarom de beperkingen nog zwaarder moeten worden.

Draagvlak richting Den Haag is bij mij aardig richting 0 aan het gaan.

Stelletje faalhazen.
Is dat een reden om je niet meer aan de regels te houden om het virus in te dammen?
 

erka

Well-known member
Nog meer goed nieuws. We zijn Kroatië en Letland gepasseerd qua percentage inentingen.

Dit gaat helemaal goedkomen, ik voel het aan alles. Met de geweldige inzichten die Eucalypta opdoet in China zijn we er straks zo vanaf.
 
Bovenaan