Copa del Rey

Raul

Well-known member
Als ik Xavi was, zou ik Felix nooit kiezen in dit soort wedstrijden. Begrijp me niet verkeerd, want ik denk dat Felix een speler met capaciteiten is, maar in wedstrijden als deze heb je weinig aan dit soort arrogantie en maakt de tegenstander je gek. Je hebt gezien hoe Barça het moeilijk had, simpelweg omdat Felix zo weinig doet. Romeu was ook een ramp en Xavi moest Gündogan en Lewandowski inbrengen om niet af te gaan.
 

Raul

Well-known member
Heel leuk. Salamanca UDS en niet te verwarren met het oude failliete Salamanca UD moet tegen Barça. Ik zag wat beelden van de loting en deze mensen waren in extase.

Wij moeten tegen Celta en dat is ook wel leuk sinds Benítez er coach is. Celta presteert nog niet, maar Benítez kennende zal het weer ontzettend stug worden.
 

Batigoal

Well-known member
Heel leuk. Salamanca UDS en niet te verwarren met het oude failliete Salamanca UD moet tegen Barça. Ik zag wat beelden van de loting en deze mensen waren in extase.

Wij moeten tegen Celta en dat is ook wel leuk sinds Benítez er coach is. Celta presteert nog niet, maar Benítez kennende zal het weer ontzettend stug worden.
Ook wel toch? De supporters van het oude Salamanca richtten Unionistas op en het oude Salamanca B ging verder als eerst Salmantino en kreeg later de naam Salamanca weer toen het in de profcompetities terecht kwam.
 

Raul

Well-known member
Ook wel toch? De supporters van het oude Salamanca richtten Unionistas op en het oude Salamanca B ging verder als eerst Salmantino en kreeg later de naam Salamanca weer toen het in de profcompetities terecht kwam.
Ik bedoelde niet verwarren als in naam. De nieuwe naam: El Salamanca Club de Fútbol UDS.

Oude naam: Unión Deportiva Salamanca, S.A.D. Of: UD Salamanca.
 

Raul

Well-known member
Wat een goal van Unionistas de Salamanca Club de Fútbol in de wedstrijd tegen Barça. Barça zal denk ik vast winnen, het is wel zo dat er een soort van crisissfeer rondom de ploeg hangt. Xavi begint steeds meer chagrijniger te worden met dit team. Xavi is natuurlijk Xavi en heeft naar mening meer krediet, maar het gaat allesbehalve goed.

Inmiddels 1-1.
 

Raul

Well-known member
Sheraldo Becker, geweldige ontwikkeling daargelaten, maakte een geweldige transfer naar een mooie club en meteen belangrijk met een doelpunt in de beker. Niet veel Surinamers hebben gescoord in de beker en de enige die ik kon vinden was Romano Sion (geboren in Paramaribo) die dat 24 jaar geleden deed voor SD Compostela. Leuke quizvraag.
 

Raul

Well-known member
We worden overladen met voetbal, want vanavond de kwartfinale Athletic tegen Barcelona. Het is lastig kiezen met de Afrika Cup erbij.
 

gevegt

Well-known member
Girona verloor vanavond vrij kansloos tegen Real Mallorca met 3-2. Vooral de eerste helft was heel zwak van Blind & Co.

Athletic Club - Barcelona staat in de 90e minuut 2-2.
Hup verlenging!
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Griezman glijd uit bij het nemen van een strafschop en mist.
Memphis scoort daarna de 1-0. In de extra tijd fluit de scheidsrechter voor een strafschop voor Sevilla maar die wordt door de VAR teruggedraaid.
Atletico wint dus.
 

gevegt

Well-known member
Atlético krijgt een strafschop maar die wordt teruggedraaid door de VAR wegens buitenspel. Daardoor wint Athletic Club met 0-1.
 
Bovenaan