Copa del Rey

Batigoal

Well-known member
Sorry @Raul maar mooie prijs voor Joaquin en de zijnen! Betis heeft wel een leuk team met veel bekende namen zoals Bravo, Carvalho, Fekir, Bellerin, Bartra, Tello en Guardado, maar het is daardoor denk ik wel zo'n beetje het oudste team van LaLiga. Die gaan er de komende jaren veel werk aan hebben om te verjongen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Ja, dat klopt, maar met de komst van Pellegrini is alles zo veranderd. Betis heeft sinds zijn komst een fundament neergezet waar je de komende jaren echt resultaten gaat zien. Betis legt even 30+ miljoen voor Fekir neer, dat heb ik bij Betis jarenlang niet gezien. Zegt ook veel over hoe Betis hard achter de schermen aan de club werkt.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Ja, dat klopt, maar met de komst van Pelligrini is alles zo veranderd. Betis heeft sinds zijn komst een fundament neergezet waar je de komende jaren echt resultaten gaat zien. Betis legt even 30+ miljoen voor Fekir neer, dat heb ik bij Betis jarenlang niet gezien. Zegt ook veel over hoe Betis hard achter de schermen aan de club werkt.
En ik begrijp dat ze komende zomer waarschijnlijk Dani Ceballos terughalen van Real en Lazio-verdediger Luiz Felipe, wat ik echt een goeie verdediger vind, willen halen. Ze hebben al een talentvolle Braziliaanse aanvaller gehaald voor de zomer. Die zijn goed bezig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

U.G.

Well-known member
Mijn felicitaties aan de voltallige aficion van Betis op dit forum. Mooie club man. Het is ze zeker gegund, jullie next time weer Raul.
 

Raul

Well-known member
En ik begrijp dat ze komende zomer waarschijnlijk Dani Ceballos terughalen van Real en Lazio-verdediger Luiz Felipe, wat ik echt een goeie verdediger vind, willen halen. Ze hebben al een talentvolle Braziliaanse aanvaller gehaald voor de zomer. Die zijn goed bezig.
Nu we het toch over Betis hebben. Het schijnt dat Pellegrini al tijden met Isco praat over een transfervrije overgang naar Betis. Isco is na 30 juni transfervrij en er zijn wel wat clubs die hem binnen willen halen. Maar Isco is lang niet meer de Isco van Malaga, wat al jaren geleden is. Daarmee wil ik zeggen dat je wel een risico binnenhaalt. Ook hangt het van het feit of Betis Europees voetbal gaat halen, het liefst het miljardenbal, want Isco eist wel weer een gigantisch salaris en wat Betis no way kan betalen.
 

Raul

Well-known member
Ter afsluiting van het bekertoernooi een mooie column van Willem Vissers van de Volkskrant. Ik wilde het graag delen, omdat Joaquin (Betis) zijn weekend heeft goed gemaakt. Wat ik helemaal begrijp.

Voor de liefhebbers:

 

gevegt

Well-known member
Het blijft mooi te horen hoe zo'n vol stadion meeleeft met de overwinning van Real Madrid.
 
Bovenaan