Mijn moeder dacht dat het George Best was 😹.Deze heeft vast wel een paar Beatle platen in de kast staan.
Hup Valencia!
En ik begrijp dat ze komende zomer waarschijnlijk Dani Ceballos terughalen van Real en Lazio-verdediger Luiz Felipe, wat ik echt een goeie verdediger vind, willen halen. Ze hebben al een talentvolle Braziliaanse aanvaller gehaald voor de zomer. Die zijn goed bezig.Ja, dat klopt, maar met de komst van Pelligrini is alles zo veranderd. Betis heeft sinds zijn komst een fundament neergezet waar je de komende jaren echt resultaten gaat zien. Betis legt even 30+ miljoen voor Fekir neer, dat heb ik bij Betis jarenlang niet gezien. Zegt ook veel over hoe Betis hard achter de schermen aan de club werkt.
Nu we het toch over Betis hebben. Het schijnt dat Pellegrini al tijden met Isco praat over een transfervrije overgang naar Betis. Isco is na 30 juni transfervrij en er zijn wel wat clubs die hem binnen willen halen. Maar Isco is lang niet meer de Isco van Malaga, wat al jaren geleden is. Daarmee wil ik zeggen dat je wel een risico binnenhaalt. Ook hangt het van het feit of Betis Europees voetbal gaat halen, het liefst het miljardenbal, want Isco eist wel weer een gigantisch salaris en wat Betis no way kan betalen.En ik begrijp dat ze komende zomer waarschijnlijk Dani Ceballos terughalen van Real en Lazio-verdediger Luiz Felipe, wat ik echt een goeie verdediger vind, willen halen. Ze hebben al een talentvolle Braziliaanse aanvaller gehaald voor de zomer. Die zijn goed bezig.
Sorry, maar ik heb nog geen enkele sjeik gezien die speeltijd heeft gekregen.Neem aan dat bij verlenging die oliesjeiks extra betalen omdat ze meer speeltijd krijgen.
Jij ziet wel vaker dingen niet.Sorry, maar ik heb nog geen enkele sjeik gezien die speeltijd heeft gekregen.
Op mijn leeftijd is mij dat nauwelijks kwalijk te nemen.Jij ziet wel vaker dingen niet.