Infantino heeft het over 2019. Dan is er geen EK of WK. En ik ga er vanuit dat het club-WK dan niet ieder jaar meer gehouden wordt, maar alleen in de oneven jaren.Nee, laten we het toernooi in juni houden, mooi gelijktijdig met het EK of WK voor landenteams! Compleet bezopen.
Infantino heeft het over 2019. Dan is er geen EK of WK. En ik ga er vanuit dat het club-WK dan niet ieder jaar meer gehouden wordt, maar alleen in de oneven jaren.
Het zit dan niet echt een ander toernooi in de weg (op de Confederations Cup na). Wel wordt het voor de topspelers dan echt nauwelijk meer vol te houden, met in geen enkel jaar meer een goede rustperiode in de zomer.
Die worden volgens mij meestal pas in juli gespeeld, dus zelf dat zit een club-WK dan niet in de weg.In de oneven jaren is er een WK of EK vrouwenvoetbal.
Is de Video Scheidsrechter nog in actie gekomen?Kashima Antlers heeft vandaag Auckland City uitgeschakeld. De club uit Nieuw-Zeeland kwam nog wel op voorsprong, maar uiteindelijk won Antlers met 2-1.
Is de Video Scheidsrechter nog in actie gekomen?
Vandaag wel. Kassai gaf op advies van videoref Makkelie een penalty.