In Noorwegen werd het 0-1 en Killie is dus door naar de PO.Net terug van Kilmarnock-Tromso. Het werd 2-2 nadat de thuisclub in blessuretijd nog de gelijkmaker wist te scoren.
In Noorwegen werd het 0-1 en Killie is dus door naar de PO.Net terug van Kilmarnock-Tromso. Het werd 2-2 nadat de thuisclub in blessuretijd nog de gelijkmaker wist te scoren.
Bij Panevezys is Stijn Vreven overigens de trainer. En Jeffrey Sarpong speelt daar op zijn 36e.The New Saints wint met 3-0 bij Panevezys uit Litouwen en zo lijkt er voor het eerst een ploeg uit Wales de groepsfase van een Europees toernooi te halen
De eerste uit de competitie van Wales. Swansea City, uit Wales maar spelend in de Engelse competitie, heeft al eens groepsfase gespeeld.The New Saints wint met 3-0 bij Panevezys uit Litouwen en zo lijkt er voor het eerst een ploeg uit Wales de groepsfase van een Europees toernooi te halen
En IJsland is ook dichtbij zijn eerste groepsfasedeelname, Vikingur Reijkjavik verslaat UE Santa Coloma uit Andorra met 5-0
En AA Gent en Anderlecht (EL) winnen ook hun uitduel. Topavond voor de Belgen, voor ons is dat wat minder want België lijkt de grootste bedreiging te worden in de toekomst qua plek 6. Als je kijkt naar de laatste 3 seizoenen hebben de Belgen plek 6 stevig in hand.Wisla Krakow-Cercle Brugge 1-6...
Geen beste avond voor de Polen.
Maar Gibraltar heeft al ooit eens (via Red Imps) een deelnemer geleverd. Dan hoop ik meer op Larne, want Noord Ierland leverde nog nooit een deelnemer.En daar kan Gibraltar ook bijkomen want Red Imps staat 2-1 voor tegen Larne en heeft dus ook kansen in Noord-Ierland.
Maar in de return 2-0 voor de Grieken, en die gaan doen.RC Lens hele wedstrijd met 10 man en gewonnen van Panathinaikos. Blij dat we die niet treffen.
Verrassend, want ik vond Panathinaikos tegen Ajax vrij zwak. En de gedachte was dat Ajax blij mocht zijn dat ze Lens ontliepen.Maar in de return 2-0 voor de Grieken, en die gaan doen.
Verbaast mij ook.Verrassend, want ik vond Panathinaikos tegen Ajax vrij zwak. En de gedachte was dat Ajax blij mocht zijn dat ze Lens ontliepen.