Conference League 2024-2025

JMD

Well-known member
Vanmiddag wordt er geloot voor de 3e voorronde Conference League]
Mocht Go Ahead de 2e voorronde winnen dan zijn dit de mogelijke tegenstanders
6 Valur (ISL) or St Mirren FC (SCO)
7 Kilmarnock FC (SCO) or Cercle Brugge KSV (BEL)
8 Brøndby IF (DEN) or KF Llapi 1932 (KOS)
9 Stjarnan (ISL) or Paide Linnameeskond (EST)
10 MFK Ružomberok (SVK) or Trabzonspor A.Ş. (TUR)

Als Ajax hun 2e voorronde niet wint dan komen ze 1 van de volgende tegenstanders tegen:
1 CFR 1907 Cluj (ROU) or FC Neman Grodno (BLR)
2 FK Žalgiris (LTU) or Pafos FC (CYP)
3 SC Dnipro-1 (UKR) or Puskás Akadémia FC (HUN)
4 AEK Athens FC (GRE) or Inter Club d'Escaldes (AND)
5 NK Maribor (SVN) or Universitatea Craiova (ROU)
Ajax is in deze ronde dan niet geplaatst, dat komt omdat bij afstromers het 'laagste' coëfficiënt wordt genomen en Vojvodina heeft een heel laag coëfficient.
 

JMD

Well-known member
Go Ahead tegen Valur of St Mirren als het doorkomt (dat lijkt zo op het 1e gezicht eenvoudiger dan wat ze in de 2e voorronde krijgen)
Ajax tegen NK Maribor of Un. Craiova (als Ajax dus niet doorkomt in de EL)
 

Batigoal

Well-known member
Opnieuw failliet dus. Het is al een wonder dat de Oekraïense competitie overeind blijft. Eén van de 2 nieuwe Metallists is ook alweer verdwenen en de ander gedegradeerd.

Ik vond het Dnipro-team dat toen de Europa League-finale haalde wel cool met Kalinic, Konoplyanka, Matheus en Rotan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
AEK kwam 4-0 voor tegen Inter d'Escaldes, miste nog een pingel, maar het werd nog 4-3! Thuis gewoon 5-0 winnen en klaar.

edit: De 4-1 was een eigen goal van de knipoog Kroaat
 

Batigoal

Well-known member
De Lange laat zich goed zien. Aangezien Ajax hem waarschijnlijk gaat halen als vervanger voor Ramaj is dat goed nieuws.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vond het geen bijster interessante wedstrijd. Go Ahead gaat hier zoals verwacht een zware dobber aan krijgen in Noorwegen.
 

Mario

Well-known member
Dat was het ben ik bang, een zakelijke één of twee nul voor Bergen in de return. GAE wacht nog steeds op de eerste Europese overwinning (natuurlijk nog weinig wedstrijden dus ook wel logisch)
 
Bovenaan