Conference League 2022-2023

JMD

Well-known member
En FC Twente begint thuis tegen Cuckaricki Belgrado of Racing Union Luxemburg. Heb zo'n vermoeden dat dat de ploeg uit Servië gaat zijn. :)
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Nou, ik zie je binnenkort, Forza AZ.

(stuur maar een PB als je tips wilt voor reis, verblijf, pubs e.d.)
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Forza AZ

Well-known member
En FC Twente begint thuis tegen Cuckaricki Belgrado of Racing Union Luxemburg. Heb zo'n vermoeden dat dat de ploeg uit Servië gaat zijn. :)
Als het Cukaricki wordt dan speelt Twente alsnog eerst uit. Cukaricki moet in deze ronde namelijk uitwijken naar het stadion van Partizan, en Partizan speelt zelf op 11 augustus al thuis in de Europa League.
 

Jacco

Well-known member
ik ben benieuwd of AZ er klaar voor is. Zijn vooral veel spelers weg en er wordt even tussen neus en lippen door gemeld dat Karlsson en Sugawara er ook niet bij zijn.
 

Forza AZ

Well-known member
ik ben benieuwd of AZ er klaar voor is. Zijn vooral veel spelers weg en er wordt even tussen neus en lippen door gemeld dat Karlsson en Sugawara er ook niet bij zijn.
Het aantal spelers dat weg is valt wel mee. Van de basis alleen Wijndal die weg is, die wordt vervangen door Kerkez die het in de play-offs al goed deed. Vaste invaller Aboukhlal is ook weg, maar dat is niet echt een groot gemis. De rest is er nog gewoon, en er zijn een aantal nieuwe spelers bij (Odgaard, Lahdo en Mees de Wit).

Of AZ er al klaar voor is, dat vraag ik me wel af. In de 4 oefenwedstrijden was het niet overtuigend. Tegen PAOK al snel op 0-2, waarna nog wel gelijk werd gespeeld. Tegen Olympiakos een kansloze wedstrijd (al werd het maar 1-0) en tegen de Belgische promovendus Westerlo maar nipt 0-1.
 

Jacco

Well-known member
Valt alleszins mee.
Die transfersom voor Odgaard leek me aan de hoge kant, maar je kunt nu al zien dat hij een belangrijke speler wordt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Drita houdt Antwerp trouwens op 0-0 in Antwerpen. Heb met een schuin oog naar die wedstrijd gekeken. En wat ik vorig jaar al zei, herhaal ik nog maar eens: Drita is echt niet zo slecht als mensen ons willen doen geloven.
 

Miramar

Well-known member
Drita houdt Antwerp trouwens op 0-0 in Antwerpen. Heb met een schuin oog naar die wedstrijd gekeken. En wat ik vorig jaar al zei, herhaal ik nog maar eens: Drita is echt niet zo slecht als mensen ons willen doen geloven.
Van Bommel had de spelersgroep de hele dag scherp gehouden omdat ie niet dezelfde fout wilde maken als Feyenoord 😆😆😆
 

Forza AZ

Well-known member
Nee en toch al wat gevaarlijke momentjes voor Tuzla. Je zal met 2-0 de return in moeten.
Erg matige wedstrijd van AZ. Weinig weggegeven, maar zelf ook niet veel kansen gecreëerd. Ik had van te voren toch wel op 2-0 of 3-0 gerekend. Het is nog niet gespeeld dus, maar toch ga ik er wel vanuit dat AZ het volgende week afmaakt in Sarajevo.
 
Bovenaan