Bestaat niet meer
Well-known member
21 juli Tre Penne (SMR) / Tuzla City (BIH) - AZ
28 juli AZ - Tre Penne (SMR) / Tuzla City (BIH)
Ik heb nog geen datum voor de 1e training voorbij zien komen. Ik denk niet dat ze veel eerder starten dan normaal.Gaan jullie een beetje op tijd beginnen met de eerste training net zoals Feyenoord vorig seizoen?
In de EL kwalificatie van 2018 won Tre Fiori van Bala Town uit Wales. Dat is nog steeds de enige keer dat een club uit San Marino een ronde verder is gekomen in Europa.Je kan er wel vanuit gaan dat het Tuzla wordt. Clubs uit San Marino hebben volgens mij nog nooit een ronde gewonnen (m.u.v. misschien tegen een club uit Andorra).
Als Tuzla City de tegenstander wordt speelt AZ ondanks de loting toch eerst thuis. Het stadion waar Tuzla City z'n Europese wedstrijden speelt (in Sarajevo) is op 21 juli namelijk al bezet door Velez Mostar die daar ook naar uitwijken voor hun Europese wedstrijden.21 juli Tre Penne (SMR) / Tuzla City (BIH) - AZ
Tre Fiori herhaalde dit vandaag tegen Fola Esch uit Luxemburg en zelfs met 2 overwinningen (0-1 uit, 3-1 thuis).In de EL kwalificatie van 2018 won Tre Fiori van Bala Town uit Wales. Dat is nog steeds de enige keer dat een club uit San Marino een ronde verder is gekomen in Europa.
Je krijgt je zin...Als het Dundee United - AZ wordt zie ik je wel neem ik aan?
Scheelt 150 meter...Dundee United, niet Dundee. Dat is een andere club.