Conference League 2022-2023

JMD

Well-known member
Dan gaan de Italiaanse clubs dus naw alle drie de Europese finales verliezen…
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is toch niet heel erg spannend om te stellen dat Klaassen met Tadic en Alvarez voorop loopt qua randzaken bij Ajax tijdens wedstrijden?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vreselijk slechte en onaantrekkelijke wedstrijd trouwens dit.

Zolang de UEFA en FIFA weigeren om spelbederf nu eens echt aan te pakken, krijg je alleen meer van deze slechte wedstrijden. Het lijkt ze echter niet te boeien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kwestie van instructies geven aan scheidsrechters. Veel van dat gedrag kun je bestraffen op basis van de huidige regels met geel. Geef je dat vrij consequent inclusief een tweede gele kaart, dan houdt het snel op.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kwestie van instructies geven aan scheidsrechters. Veel van dat gedrag kun je bestraffen op basis van de huidige regels met geel. Geef je dat vrij consequent inclusief een tweede gele kaart, dan houdt het snel op.

Exact dit. De regels zijn er, alleen er wordt totaal niet op gehandhaafd.
 

Abubakari

Well-known member
Is toch niet heel erg spannend om te stellen dat Klaassen met Tadic en Alvarez voorop loopt qua randzaken bij Ajax tijdens wedstrijden?
Afgezien van de bekerfinale (wat inderdaad tenenkrommend was, maar wel van beide kanten en tamelijk massaal) klopt dat niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Afgezien van de bekerfinale (wat inderdaad tenenkrommend was, maar wel van beide kanten en tamelijk massaal) klopt dat niet.

Ik ben geen Fries dus ik volg Ajax niet zo intensief, maar als ik Ajax zie en dat beperkt zich veelal tot korte flarden of klassiekers dan staan die drie altijd als haantje de voorste bij de scheidsrechter. Zoals De Jong en Simons vaak bij PSV en Kökçü wel bij Feyenoord.
 
Bovenaan