Je bent zelf bahhhBahhh
Klaassen werd er door een Feyenoorder op attent gemaakt dat ie bloedde en heeft geen tel op de grond gelegen.Klaassen zou eerst een paar minuten over de grond rollen.
Och verrek ja, dat was in de bekerfinale.Klaassen werd er door een Feyenoorder op attent gemaakt dat ie bloedde en heeft geen tel op de grond gelegen.
Dom gelul van je dus.
Toen lagen er 22 man op de grond te spartelen. Moet die arme Klaassen het weer ontgelden?Och verrek ja, dat was in de bekerfinale.
Mij best, zitten we in pot 1.Dan gaan de Italiaanse clubs dus naw alle drie de Europese finales verliezen…
Vreselijk slechte en onaantrekkelijke wedstrijd trouwens dit.
Kwestie van instructies geven aan scheidsrechters. Veel van dat gedrag kun je bestraffen op basis van de huidige regels met geel. Geef je dat vrij consequent inclusief een tweede gele kaart, dan houdt het snel op.
Afgezien van de bekerfinale (wat inderdaad tenenkrommend was, maar wel van beide kanten en tamelijk massaal) klopt dat niet.Is toch niet heel erg spannend om te stellen dat Klaassen met Tadic en Alvarez voorop loopt qua randzaken bij Ajax tijdens wedstrijden?
Afgezien van de bekerfinale (wat inderdaad tenenkrommend was, maar wel van beide kanten en tamelijk massaal) klopt dat niet.
Wat wil je hier mee zeggen?Ik ben geen Fries dus ik volg Ajax niet zo intensief.
Wat wil je hier mee zeggen?