Conference League 2021-2022

De Wolf

Well-known member
AS Roma en eventueel Tottenham zijn de grote namen. Daarna kom je toch bij Marseille, Rennes, Celtic, Leicester, Basel en Fenerbahce.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
AS Roma en eventueel Tottenham zijn de grote namen. Daarna kom je toch bij Marseille, Rennes, Celtic, Leicester, Basel en Fenerbahce.
Precies. Roma en Spurs is normaal gesproken voor ons wel einde verhaal, mits zij die wedstrijden enigszins serieus nemen. En voor Leicester geldt eigenlijk wel hetzelfde, denk ik. Marseille en Rennes vind ik moeilijk inschatten. Zijn de nummers 2 en 3 van Frankrijk, op gepaste afstand van PSG. Zou ik normaal gesproken ook te sterk vinden, maar Vitesse heeft het toch behoorlijk gedaan tegen Rennes. Celtic, Basel en Fenerbahce lijken mij niet direct sterker dan Slavia Praag en Union Berlin, dus daar geef ik ons prima kansen tegen.

Beetje geluk hebben met de loting en er kunnen echt leuke dingen gebeuren.
 

JMD

Well-known member
PSV kan tegen PAOK loten, dus dat zullen we ook wel doen...

Ik ga er vanuit dat Tottenham/Vitesse als 1 papiertje in de ballenbak gaat, dus kunnen we die niet loten. De overige 7 ploegen moet je gewoon verslaan. Punt.
In de ronde daarna moet je AS Roma ontlopen, maar de rest moet je kunnen hebben.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
PSV kan tegen PAOK loten, dus dat zullen we ook wel doen...

Dankzij de voorkeursbehandeling van Tottenham zullen jullie die ook ontlopen. Dat is geen nadeel. Dan blijft er echt geen tegenstander over waarvan je als PSV zijnde met de CL ambities mag verliezen.

Daarna hebben jullie mazzel dat jullie Feyenoord ontlopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

De Wolf

Well-known member
Bodø lijkt mij een lastig clubje. Die zijn thuis heel goed. Hebben ook met 6-1 van Roma gewonnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bodø lijkt mij een lastig clubje. Die zijn thuis heel goed. Hebben ook met 6-1 van Roma gewonnen.

Roma speelde met een verdediger die bij Dordt al niet eens in de basis zou staan. Echt bizar zoals die bleef schutteren.
 

JMD

Well-known member
Dankzij de voorkeursbehandeling van Tottenham zullen jullie die ook ontlopen. Dat is geen nadeel. Dan blijft er echt geen tegenstander over waarvan je als PSV zijnde met de CL ambities mag verliezen.
Eens, dat zeg ik ook in het 2e deel van de post die je citeert.

Alleen als je AS Roma loot (en idd, Feyenoord kan niet) in de 1/8 finale heb je als PSV zijnde een excuus om niet de kwartfinale te halen. Simpel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eerst zien dan geloven. Het blijft de UEFA. Die kan ook nog gewoon de stand na vijf speelronden gaan pakken.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik begrijp dat Rennes de wedstrijd reglementair met 3-0 wint.
Tot nu toe is alleen besloten dat de wedstrijd niet meer ingehaald wordt, omdat er geen geschikte datum gevonden is na overleg tussen de clubs en de UEFA.
Vraag staat nog open wie schuldig is aan het niet spelen van de wedstrijd. Meest waarschijnlijk is dat Tottenham, zodat Stade Rennais dan met 0-3 wint. Echter misschien wilde Tottenham het wel inhalen, maar lag Stade Rennais daarbij dwars. De wegen van de UEFA zijn soms ondoorgrondelijk, en in dat geval zou Tottenham misschien wel met 3-0 kunnen winnen.

De eerste optie lijkt me wel het meest waarschijnlijk, maar ik zou als Vitesse zijnde nog even wachten met feest vieren.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat zou helemaal het toppunt zijn. Dat Rennes nu niet wil inhalen en dat Tottenham daardoor 3 punt in de schoot geworpen krijgt en daardoor naar de volgende ronde gaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De speelagenda van Tottenham zal een stuk voller zijn, maar de wegen van de UEFA zijn ondoorgrondelijk. Alleen het lijkt mij dat je dit voor de CAS wel recht kan zetten.
 

Mario

Well-known member
Tottenham is degene die in eerste instantie eenzijdig heeft afgelast, lijkt mij dus niet zo moeilijk.
 

JMD

Well-known member
En nu de volgende loting, die met PSV en Tottenham/Vitesse. Het zal voor PSV wel weer PAOK worden...
 
Bovenaan