Precies. Roma en Spurs is normaal gesproken voor ons wel einde verhaal, mits zij die wedstrijden enigszins serieus nemen. En voor Leicester geldt eigenlijk wel hetzelfde, denk ik. Marseille en Rennes vind ik moeilijk inschatten. Zijn de nummers 2 en 3 van Frankrijk, op gepaste afstand van PSG. Zou ik normaal gesproken ook te sterk vinden, maar Vitesse heeft het toch behoorlijk gedaan tegen Rennes. Celtic, Basel en Fenerbahce lijken mij niet direct sterker dan Slavia Praag en Union Berlin, dus daar geef ik ons prima kansen tegen.AS Roma en eventueel Tottenham zijn de grote namen. Daarna kom je toch bij Marseille, Rennes, Celtic, Leicester, Basel en Fenerbahce.
PSV kan tegen PAOK loten, dus dat zullen we ook wel doen...
Bodø lijkt mij een lastig clubje. Die zijn thuis heel goed. Hebben ook met 6-1 van Roma gewonnen.
Eens, dat zeg ik ook in het 2e deel van de post die je citeert.Dankzij de voorkeursbehandeling van Tottenham zullen jullie die ook ontlopen. Dat is geen nadeel. Dan blijft er echt geen tegenstander over waarvan je als PSV zijnde met de CL ambities mag verliezen.
Mooi zo, terecht. Dat valt mij dan weer mee van de UEFA.Vitesse naar de volgende ronde. Mooi zo...
Ik begrijp dat Rennes de wedstrijd reglementair met 3-0 wint.Eerst zien dan geloven. Het blijft de UEFA. Die kan ook nog gewoon de stand na vijf speelronden gaan pakken.
Tot nu toe is alleen besloten dat de wedstrijd niet meer ingehaald wordt, omdat er geen geschikte datum gevonden is na overleg tussen de clubs en de UEFA.Ik begrijp dat Rennes de wedstrijd reglementair met 3-0 wint.
Met de huidige manier van loten sluit ik niets uit.PSV kan geen Tottenham loten en Vitesse geen Leicester City.