Conference League 2021-2022

JMD

Well-known member
De UEFA kan toch besluiten dat het per wedstrijd beslist gaat worden, en geen algehele ban wordt gehandhaafd.
Precies. Denemarken gaat per 10/9 corona van de A-lijst halen, dus het lijkt me dat bv Denemarken weer uitpubliek gaat toestaan.
 

Forza AZ

Well-known member
De UEFA bepaalt volgens mij niet wat landen beslissen.
Dat klopt. Maar in de voorrondes was uitpubliek door de UEFA bij alle wedstrijden verboden, ook als de landen het zelf wel zouden willen toestaan. Ze kunnen de algehele ban opheffen en het vanaf nu aan de landen zelf overlaten.
 

Mario

Well-known member
Ik ben benieuwd waar de Nederlandse clubs naar toe moeten. Alashkert, Flora, Kairat, Lincoln Red Imps, Mura ...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd waar de Nederlandse clubs naar toe moeten. Alashkert, Flora, Kairat, Lincoln Red Imps, Mura ...

Flora Tallinn is biertechnisch een uitstekende bestemming. Estland is voor mijn biersmaak het beste land.
 

JMD

Well-known member
AZ zal wel Qarabag, Kairat en Mura Murska loten...

De meest Conference League-achtige poule is natuurlijk LASK, Qarabag, Tallinn en Lincoln...
 

JMD

Well-known member
En je komt direct in pot 1?
Ik denk dat dat er dan ook bij zit ja, maar volgens mij heeft de UEFA daar nog niks over gecorrespondeerd. (maar als ik het fout heb gaat ForzaAZ me ongetwijfeld verbeteren)
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat dat er dan ook bij zit ja, maar volgens mij heeft de UEFA daar nog niks over gecorrespondeerd. (maar als ik het fout heb gaat ForzaAZ me ongetwijfeld verbeteren)

Neem aan dat de UEFA wel zo consistent is. Dat zou een mooie prijs zijn voor Feyenoord.
 

JMD

Well-known member
Aangezien PSV in groep B is ingedeeld in de Europa League betekent dit dat Feyenoord dus naar E t/m H gaat.

Andere zaken die al zeker zijn:
PAOK naar E t/m H
Stade Rennais naar E t/m H
Partizan Belgrado naar A t/m D
CSKA Sofia naar A t/m D
 
Bovenaan