Confederations Cup 2017

G

Gast

Guest
Ik denk ook dat Ajax beter af is met een andere buitenspeler dan Younes, zijn genoeg betere. Younes maakt zo vaak slechte keuzes aan de bal. Alleen zijn dribbel is echt heel goed, ook al is het merendeel binnendoor, dat doet Arjen Robben ook altijd. Maar de keuze daarna is zo matig vaak. Hij is nog maar 23, dus dat kan zich nog ontwikkelen, maar toch.. Al wordt hij bijna 24. Technisch ook een matige trap af en toe.
 

gevegt

Well-known member
De afwerking is gewoon om te janken. Dat werd vooral vandaag pijnlijk duidelijk toen hij zichzelf alleen voor de keeper zette.
 

U.G.

Well-known member
Game day !

Zometeen Portugal-Chili voor de halve finale. Ondanks het gemis van Pepe, Guerreiro en waarschijnlijk Bernardo Silva kijk ik hier wel naar uit.

Vamos a eles !

99126a64ebacbdb72ec87ed24fef163a.jpg


Oh wacht...verkeerde generatie, maar never mind.
 

gevegt

Well-known member
Chili doet niet onder voor Portugal maar krijgt wel meer kansen de eerste helft.
Portugal schat ik hoger in qua kracht, dus die zullen de laatste tien minuten wel de winnende maken.
 

gevegt

Well-known member
Chili houdt het langer vol dan ik had gedacht. Sterker nog, ze zijn de beter spelende ploeg met meer aanvallende acties.
Nu de verlenging.
 

gevegt

Well-known member
Schijnbaar is geel tegenwoordig voldoende voor een bewuste ellenboog. Alves komt er goed mee weg.
 

Janssen

Well-known member
Dat wijf staat natuurlijk weer op 5 voor Portugal want stel je voor dat je niet beslissend bent. Een echte vent neemt de eerste.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Zo dan, dat was wel een hele snelle serie. En dan dacht ik nog dat Chili na die missers vlak voor tijd het juist lastig zou krijgen in de serie...
 
Bovenaan