Unregistere
Well-known member
Helaas, Cura?ao verloor met 1-0 van de Amerikanen. Toch een mooi toernooi geweest voor ze.
Satyr is een Mexicaan, die verwijdert dat soort posts altijd.Mijn post is verdwenen, maar Mexico werd lekker geholpen tegen de scheidsrechter tegen Ha?ti.
Ja, dat vermoedde ik al. Klokkenluiders zijn hier niet welkom.Satyr is een Mexicaan, die verwijdert dat soort posts altijd.
En er is regelgeving aangepast waardoor Surinaamse Nederlanders vanaf nu voor Suriname kunnen spelen, dat is er recent doorheen gekomen. Ik ben benieuwd met wat voor een ploeg die kunnen gaan komen.Suriname heeft zich voor het eerst in de historie geplaatst voor de Gold Cup editie van 2021, dankzij een 2-1 overwinning op Nicaragua.
Ze hebben daarmee hun groep gewonnen in de Nations League Divisie B en dat was nodig voor directe plaatsing voor de Gold Cup:Suriname heeft zich voor het eerst in de historie geplaatst voor de Gold Cup editie van 2021, dankzij een 2-1 overwinning op Nicaragua.
Er zijn nog play-offs in maart en juni. En daarna begint de kwalificatie voor het WK 2022. Anders hadden ze daarmee nu al moeten starten en die dan later weer moeten onderbreken voor de Nations League.Wat belachelijk vroeg om meer dan anderhalf jaar voor het toernooi een kwalificatie af te ronden voor de meeste ploegen.
Yeni Malatyaspor in TurkijeMitchell Donald, waar hangt die tegenwoordig uit.
Toepasselijk wel.Het duurde even, maar Ryan Donk, Diego Biseswar, Mitchell Donald, Miquel Nelom en Kelvin Leerdam mogen van de FIFA uitkomen voor Suriname.
Jij vindt dat niet van toepassing op de bureaucratische FIFA?Racist