Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marinos

Well-known member
Verstandiger dan dat je aangeeft een seizoenkaart te hebben van de club wiens supporters het supportershome van ADO vlak daarvoor in de fik te hebben gezet ja. Verder neem je niet altijd de beste beslissingen als je heel goed in de olie zit.
Je kan het hele seizoenkaart/fan gebeuren toch goon achterwege laten?

Als ik in Maassluis kom heb ik het ook gewoon niet over voetbal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je kan het hele seizoenkaart/fan gebeuren toch goon achterwege laten?

Als ik in Maassluis kom heb ik het ook gewoon niet over voetbal.

Ach die vriend van me raakte aan de praat met een Hagenees en zag het gevaar er niet direct van in. Die gast zag er ook niet direct gevaarlijk/doorgesnoven uit.Maar je hebt volkomen gelijk dat het niet de meest handige move is.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Een maat en ik hebben wel eens beide een hoek op onze kaak gehad van twee Hagenezen die kennelijk nog een appeltje te schillen hadden met FC Utrecht hooligans. Het leek voor die maat van mij iets veiliger om te zeggen dat hij naast dat hij praktisch in Utrecht woont dat hij ook een seizoenkaart van de plaatselijk FC had dan van Ajax. Twee seconden later lande er zowel op zijn als op mijn kaak een harde vuist. Toen maar snel weer terug gerend naar de strandtent waar het feest net was afgelopen. Nee ik geloof niet zo dat altijd de juiste mensen de klappen krijgen.

Alleen voor het liegen voor welke club hij is heeft ie een knal voor z'n kanus verdiend ;)

Wat zwammy zegt, dat zijn gewoon idioten, hebben niets met hooligans te maken maar zijn gewoon uit op vechten. Als het een neger was geweest, dan was dat wel een reden geweest om hem een knal op z'n bek te geven. Dit soort jongens zijn vaak ook niet eens welkom bij de "ecktu" hooligans.
 

Maasveld

Well-known member
Ik neem aan dat Coach bedoelt dat dat soort geteisem altijd wel een of andere kulreden zoekt om iemand een mep te geven.
 

gevegt

Well-known member
Er is weer een Nederlandse club in het buitenland en direct gaat het alweer mis.
Gisteren zijn er in Wenen tien idioten opgepakt omdat ze uit het vak wilden breken waar ze in stonden.
 

Pascallovic

Well-known member
Levenslang stadionverbod graag en laat ze maar een tijdje wegrotten in een cel in Oostenrijk. Erg zinvol ook om met zo'n buffervak uit je eigen vak te willen breken, stel je bent eruit, wat dan? Niks en niemand om je heen.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Wat zijn de excuses dit keer?
Alsof jij een excuus nodig had :D
Misschien wilde ze naar huis..


Schijnt de hele dag rustig geweest te zijn. Tot een groep van Ajax werd in de middag al (preventief) ingesloten door de politie en naar het stadion gebracht. Bij het stadion werd het onrustig toen er een groep supporters niet naar binnen mochten.

Weet niet exact wat er gebeurd is, heb dit iigv gehoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan