Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Het verbaast me toch telkens weer hoe verstandelijk beperkt een deel van de Feyenoord-aanhang is. 4 dagen na de Sophiadag wordt Zlatan weer vrolijk voor kankerjood uitgemaakt.
Ik had niet anders verwacht. Het is toch alweer 4 dagen geleden, dan wil je het nog weleens vergeten.
 

De Wolf

Well-known member
Het verbaast me toch telkens weer hoe verstandelijk beperkt een deel van de Feyenoord-aanhang is. 4 dagen na de Sophiadag wordt Zlatan weer vrolijk voor kankerjood uitgemaakt.

Rotterdammers en Hagenezen zijn koplopers als het gaat om schelden met ziektes.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Verder wordt in Rotterdam sowieso helaas te vaak het woord kanker gebruikt.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik vind het een heerlijk scheldwoord samen met nog een paar ziektes en vind het daarom erg jammer dat het maatschappelijk steeds minder geaccepteerd wordt.
 

Jef400

Well-known member
Krijg je ervan als je een letterlijke K*nk*rl*k * bent.

Zie nu pas hoe het over komt. Ik wil absoluut niet zeggen dat SanMark een K*nk*rl*k is. Daar doel ik op met die gasten die er continu mee schelden en die zichzelf Feyenoorder noemen. En het verzieken voor de gasten die wel goed met het leven en de voetbal hebben.
 
Laatst bewerkt:

Marinos

Well-known member
Zie nu pas hoe het over komt. Ik wil absoluut niet zeggen dat SanMark een K*nk**rl*k is. Daar doel ik op met die gasten die er continu mee schelden en die zichzelf Feyenoorder noemen. En het verzieken voor de gasten die wel goed met het leven en de voetbal hebben.

Ik heb nog steeds geen idee wat ik hier van moet maken. Kankkerlak?
 

Jef400

Well-known member
Nee, over een kakkerlak die in mijn ogen te veel met kan*erlak in plaats van kakkerlak scheld.
 

zwammy

Well-known member
Zal voornamelijk met de relpartij van 4 jaar geleden te maken gehad hebben.

Mensen gelezen over de WOB verzoeken die NAC heeft gestuurd?


Het is wel heel erg verrassend maar nadat vorig jaar NAC Volendam heeft afgebroken waar hier ook nog mensen kwamen vertellen dat het schandalig was dat wanneer ze met 400 man eigen vervoer komen er een ruit breekt je dus de glazen ingooit heeft de gemeente Volendam maar besproken dat we dit jaar heel de dag welkom zijn en gewoon de gehele tribune tot onze beschikking krijgen :D:D:D

Zal echt helemaal niets te maken hebben met de WOB acties :D. In ieder geval netjes van Volendam.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Keep up the good work! NAC toch een voorbeeld club. Eerst trommelverbod en nu de WOB tactiek.
 

zwammy

Well-known member
Het zag er na vorig jaar niet naar uit dat we uberhaupt ooit nog welkom waren in Volendam. Want ondanks dat er honderden NAC-supporters een mooi feest gevierd hebben, dacht de burgemeester daar heel anders over. Sterker nog, hij beloofde in een brief om komend jaar de hoogst mogelijke maatregelen te treffen om zo?n Bredase invasie te voorkomen.

De Volendammer ereburger heeft zich gelukkig laten inspireren door zijn collega uit Groesbeek. Uit ons WOB-verzoek bleek immers dat ze daar vraag en aanbod op elkaar afstemmen en daar achteraf erg tevreden mee geweest zijn. Namens NAC togen de club, de Clubraad en de Breda Loco?s meerdere keren naar de Zuiderzee om met de gemeente en lokale driehoek in overleg te treden over normalisatie rondom deze wedstrijd.

Het resultaat is, zoals we dat noemen, maatwerk. Ja, we mogen met z?n allen naar Volendam en zijn nu niet vanaf zes maar vanaf vier uur in de middag welkom. De gehele korte zijde wordt ter beschikking gesteld, zodat alle NAC-supporters de wedstrijd legaal kunnen kijken en de basisschoolkinderen rustig naar de klas kunnen.

Het addertje onder het gras is dat er twee keer omgewisseld moet worden. Een keer onderweg en een keer in Volendam zelf. Praktisch wisselgeld, waar we erg moeilijk over zouden kunnen doen, maar allez, ons was een hermetisch afgesloten oorlogsgebied in het vooruitzicht gesteld, dan kunnen we met deze hinderlijke onderbreking ook leven.

derat.nl

En niet mogen blijven slapen maar daar zal wel iets anders voor gevonden worden. Grappig hoe zo'n burgemeester omdraait.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan