Die zijn al jaren de baas bij hun club en worden niks in de weg gelegd.Die van Zwolle zijn hard op weg de sukkeltjes van Den Bosch in te halen als zwakzinnigste hooligans van Nederland. En dan moet je wel wat kunnen hoor.
Het is ook een leuke kroeg. Je moet wel op tijd bestellen want het kan zo zijn dat de eigenaar een half uur weg is terwijl de kroeg vol zit. Dan is ie kippen aan het voeren of zo. Laatst was ik er omdat mijn stamkroeg aan het verbouwen was. Zegt ie tegen mij: Misschien een gekke vraag, BH, maar is dit nu je tweede of derde biertje. Derde Gert maar vraag mij over tien bier niet weer. Aan het einde van de avond kon ik dus tien bier afrekenen ondanks mijn reclamatie dat dit aan de magere kant was. Het café is zijn hobby. Hij is al een tijdje gepensioneerd. Twee jaar geleden heeft ie nog brand gehad en is de zaak gered doordat de bovenbewoner alarm sloeg.Op de filmpjes te zien was het meer sectie wegren. Maar sneu voor de uitbater inderdaad. Kroegje zag er leuk uit van binnen.
Lekker bezig geweest die Portugezen,
![]()
FC Porto-aanhang sloopte acht bussen in Utrecht: 'Doodeng'
Het verhuurbedrijf schat dat er voor zo'n 80.000 tot 100.000 euro aan schade is aangericht.nos.nl
Bastia-Red Star in Ligue2 gestaakt nadat een vuurpijl een speler van Red Star raakte.
Geschreven door Wouter Laumans en Paul Vughts. Die schrijven normaal misdaadstukken en hebben daar diverse podcasts over.
Hier wat achtergrondinformatie over de actie bij Ajax.