Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Pascallovic

Well-known member
Ik snap best dat de burgemeester geen Ajaxsupporters rond het ADO stadion wil hebben als op dat moment de bussen vertrekken. Maar daar had toch wel op ingespeeld kunnen worden?
Zo snugger is de KNVB niet dat ze kunnen voorzien dat als ze Feyenoord - ADO en Scheveningen - Ajax op dezelfde avond plannen de lokale driehoek daar niet op zit te wachten en maatregelen treft.
 

De Wolf

Well-known member
Ik snap best dat de burgemeester geen Ajaxsupporters rond het ADO stadion wil hebben als op dat moment de bussen vertrekken. Maar daar had toch wel op ingespeeld kunnen worden?

Volgens mij willen ze die helemaal niet in de stad hebben
 

Forza AZ

Well-known member
Ik snap best dat de burgemeester geen Ajaxsupporters rond het ADO stadion wil hebben als op dat moment de bussen vertrekken. Maar daar had toch wel op ingespeeld kunnen worden?
Als de Ajax supporters met een buscombi komen naar het afgesloten uitvak (via dat fietspad vanaf de andere kant van de snelweg), dan moet dat toch geen probleem opleveren. Als de ADO-bussen dan vanaf een andere lokatie bij het stadion vertrekken.
 

Maasveld

Well-known member
VVV heeft inmiddels laten weten aangifte te gaan doen tegen de betreffende knakworsten om strafrechtelijke vervolging mogelijk te maken.
 

Joost

Well-known member
VVV heeft inmiddels laten weten aangifte te gaan doen tegen de betreffende knakworsten om strafrechtelijke vervolging mogelijk te maken.

En waarschijnlijk stonden diezelfde gasten een kwartier later wel te juichen om een goal van Hunte.
 

Maasveld

Well-known member
Prompt krijg ik een mail van de KNVB met de vraag een enqu?te in te vullen voor een onderzoek naar discriminatie/verbale agressie in het voetbal.
 
Bovenaan