Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

erka

Well-known member
Maar vuurwerk op het veld, of vuurwerk op de tribune of vuurwerk als beginshow?

In de tekst staat definitief staken als het op het veld of naar andere vakken wordt gegooid. Niet in een vak zelf of als show.

Ik ben het er helemaal mee eens. Ik kots van dat vuurwerk wat uit vakken wordt gegooid. Helemaal prima om direct te staken. Flikker maar op met je Pyro. Dan moeten de goeden maar onder de kwaden lijden.

erka

Well-known member
Het spannende wordt natuurlijk vooral of het niet misbruikt gaat worden als een club bv 0-2 achter staat om de wedstrijd te laten staken.

Bernardo

Well-known member
Ze zoeken het maar lekker uit met dat kut voetbal, als dit 1 of 2x gebeurd bij Cambuur ben ik er helemaal klaar mee. Wat een beleid, weer de idioten de macht geven, de goede supporters zijn weer de lul straks.

Bernardo

Well-known member
In de tekst staat definitief staken als het op het veld of naar andere vakken wordt gegooid. Niet in een vak zelf of als show.

Ik ben het er helemaal mee eens. Ik kots van dat vuurwerk wat uit vakken wordt gegooid. Helemaal prima om direct te staken. Flikker maar op met je Pyro. Dan moeten de goeden maar onder de kwaden lijden.
De kwaden hebben hun neus vol coke en zuipen alsof het water is. Alsof die gasten het ook maar iets uitmaakt als een wedstrijd gestaakt word.

erka

Well-known member
De kwaden hebben hun neus vol coke en zuipen alsof het water is. Alsof die gasten het ook maar iets uitmaakt als een wedstrijd gestaakt word.

Maar de clubs gaan het wel merken als hun wedstrijd steeds gestaakt wordt en dan kom ik weer bij mijn hoofdpunt: pak de clubs aan die dit toestaan en die zwijnen überhaupt nog in hun stadion laten. Ze kunnen ze gewoon weigeren he. Een stadion is geen openbare ruimte.

erka

Well-known member
Plus dat clubs zonder uitzondering nog steeds liever een 3e rechtsback kopen uit Kirgizië of een jeugdspeler huren van Jong Jipsingbourtange dan dat ze serieus investeren in veiligheid voor hun eigen spelers, bezoekers en goedwillende supporters.

Bovenaan