Classic WK draft: France '98

Max

Administrator
Forumleiding
Het lullige is dat hij volgens mij wel zijn team al had gepost. Zou makkelijk zijn als hij alsnog zijn opstelling iig kan posten.
 

Unregistere

Well-known member
Tja, wel jammer. Kan er met deze 11 namen weinig chocola van maken, hij heeft bijvoorbeeld niet echt een linksback. Maar goed, dan maar stemmen op basis van hoe ik denk dat hij gaat spelen.

Punten zijn onderweg naar JMD!
 

JMD

Well-known member
Van 3 de punten al binnen

Hoe is de puntenverdeling? 8 voor de nummer 1 tot 1 voor de nummer 8? (en zelf niks natuurlijk)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mihaljovic is zijn linksback. Zijn middenveld en voorhoede is voor mij meer een puzzel.
 

Unregistere

Well-known member
Van 3 de punten al binnen

Hoe is de puntenverdeling? 8 voor de nummer 1 tot 1 voor de nummer 8? (en zelf niks natuurlijk)

Ik las in het andere topic dat de nummer 1 10 kreeg, dan daarna de nummer 2 8 en vervolgens aflopend. Alleen was me nu niet duidelijk of je eigen team een puntje kreeg of nul. Dat moet je maar even aanpassen naar gelang de regels.

Mihaljovic is zijn linksback. Zijn middenveld en voorhoede is voor mij meer een puzzel.

Ik vreesde ook al dat Mihajlovic linksback zou staan. Tja, het kan. Jammer dat we de tactische achtergrond achter die opvallende move niet kennen. Lastiger met stemmen dus.
 

Janssen

Well-known member
Nummer 1 tien punten, nummer 2 acht punten en dan aflopend. Deelnemers stemmen niet op zichzelf.
 

Unregistere

Well-known member
Ik dacht dat hij op het toernooi ook op die positie speelde.

Nee. Zeljko Petrovic speelde linksback in de poulefase, tegen Nederland stond Goran Djorovic daar omdat 'Petro' toen middenvelder was.

In een terugblikverhaal in VI een tijdje geleden zei Petrovic dat ze in die selectie bijna alleen maar spelbepalende middenvelders hadden. Toen de trainer vroeg of er misschien iemand linksback wilde spelen, stak hij zijn hand op. Vond-ie prima, basis op een WK. En zo geschiedde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Centrale verdediger, zoals altijd eigenlijk. Of libero, mag ook. Al wilde ook hij het liefst op 10 staan.

Nooit linksback zien spelen ook eerlijk gezegd.

Ik dacht sowieso bij Inter. Volgens zijn Wikipedia ook bij AS Roma.
 

Unregistere

Well-known member
Engelstalige Wiki zegt alleen heel kort bij Samp. Lijkt mij beter te kloppen. Ook geen type om back te spelen, mist snelheid.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
2efp2j7.png
 
Bovenaan