Godver, hoe is het mogelijk... jullie pakken nu al m'n keeper en spits weg. Vooral Becker had ik rood omcirkeld.
Nou ja, dan maar een spits die zeven goals scoorde in acht duels, en ook nog twee assists gaf. Edison Cavani mag de steekpassjes van Messi binnen schieten! De keeper laat ik nog even gaan, ik heb er nog vijf op de wanted list en die zie ik niet allemaal weggaan in de volgende rondes. Ik ga een 4-4-2 opstelling maken, mijn tweede spits scoorde sinds 2011/12 al 200 goals voor zijn club en gaf ook nog 60 assists in 290 wedstrijden. Sergio Aguero is mijn keus. Ik ben benieuwd wie mijn gevarendriehoek gaat stoppen...
1: Satyr: Messi (BAR), Cavani (PSG), Aguero (MCI)
2: PES5: Ronaldo (RMA), Lewandowski (BAY)
3: Unregistere: Salah (LIV), Alisson Becker (ROM)
4: Janssen: Griezmann (ATM), Eriksen (TOT)
5: Batigoal: Firmino (LIV), Isco (RMA)
6: zwammy: de Bruyne (MCI), ter Stegen (BAR)
7: Jamel: Kane (TOT), Marcelo (RMA)
8: Wigboldus: De Gea (MUN), Neymar (PSG)
9: Maasveld: Oblak (ATM), Ramos (RMA)
Nou ja, dan maar een spits die zeven goals scoorde in acht duels, en ook nog twee assists gaf. Edison Cavani mag de steekpassjes van Messi binnen schieten! De keeper laat ik nog even gaan, ik heb er nog vijf op de wanted list en die zie ik niet allemaal weggaan in de volgende rondes. Ik ga een 4-4-2 opstelling maken, mijn tweede spits scoorde sinds 2011/12 al 200 goals voor zijn club en gaf ook nog 60 assists in 290 wedstrijden. Sergio Aguero is mijn keus. Ik ben benieuwd wie mijn gevarendriehoek gaat stoppen...
1: Satyr: Messi (BAR), Cavani (PSG), Aguero (MCI)
2: PES5: Ronaldo (RMA), Lewandowski (BAY)
3: Unregistere: Salah (LIV), Alisson Becker (ROM)
4: Janssen: Griezmann (ATM), Eriksen (TOT)
5: Batigoal: Firmino (LIV), Isco (RMA)
6: zwammy: de Bruyne (MCI), ter Stegen (BAR)
7: Jamel: Kane (TOT), Marcelo (RMA)
8: Wigboldus: De Gea (MUN), Neymar (PSG)
9: Maasveld: Oblak (ATM), Ramos (RMA)