CL Draft

PES5

Administrator
Forumleiding
Dan kies ik Ronaldo. De man die Real al naar zoveel titels leidde en nu weer in de finale staat. Gehaat vanwege zijn karaktertrekken, maar niemand presteert beter dan hij.

PES5

Administrator
Forumleiding
1: Satyr Messi (BAR)
2: PES5: Ronaldo (RMA)
3: Unregistere
4: Janssen
5: Batigoal
6: zwammy
7: Jamel
8: Wigboldus
9: Maasveld

Unregistere

Well-known member
Kijk, de logische keuzes geweest.

Heb even zitten wikken en wegen door de '??n per club regel', maar ik ga toch beginnen met een smaakmaker. Iemand die dit seizoen op zijn top presteert in zowel competitie- als Europees verband. Met zijn team heeft hij de finale bereikt en daar heeft hij met tien treffers een flinke steen aan bijgedragen. Een baltovenaar, waarvoor je als liefhebber naar het stadion gaat. Mohamed Salah!!!

Mohamed-Salah-696245.jpg

1: Satyr: Messi (BAR)
3: Unregistere: Salah (LIV)
4: Janssen

Janssen

Well-known member
Ik was even in de veronderstelling dat ze de achtste finale gehaald moesten hebben maar nu ik zie dat dat niet zo is (en ik ook een beetje aan de teamsamenstelling moet denken) kies ik voor Antoine Griezmann.

4: Janssen: Griezmann (ATM)

Batigoal

Well-known member
Klopt niet helemaal Satyr.

5ad752dcc5c7fa163a000001.jpeg

Want ik ga voor de man die samen met Cristiano Ronaldo bij de meeste goals betrokken is (meer dan Salah) in de Champions League en onder J?rgen Klopp is gevormd tot complete spits en ??n van de besten ter wereld op die positie: Roberto Firmino.

5: Batigoal: Firmino (LIV)

zwammy

Well-known member
Wat een gekut zeg om als 6e aan de beurt te komen. Net te laat voor de grootste spelers. Maar gelukkig heb ik er nog ??n gevonden. Centrale middenvelder, spelend bij de Citizens en de belangrijkste speler van de club:

kevin-de-bruyne.jpg

6: zwammy: de Bruyne (MCI)

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dan kies ik voor de beste spits van dit moment. Deze man liep dit seizoen 1 op 1 in de Champions League en bijna 1 op 1 in de Premier League. Toegegeven, er zijn best nog wel wat spitsen beschikbaar. Maar als je de kans hebt om de beste van allemaal te kiezen, dan moet je dat niet nalaten. Harry Kane gaat mijn team van heel veel goals voorzien.

kane4.jpg

7: Jamel: Kane (TOT)

Wigboldus

Well-known member
Sorry, moest werken tot laat.

Hoe slecht je team ook speelt of is. Met deze man pak je altijd punten en kun je zelfs 2e in een competitie worden. Ik hoef me dus geen zorgen meer maken met dit spel. De beste keeper op dit moment. David de Gea.

7: Jamel: Kane (TOT)
8: Wigboldus: De Gea (MUN)

gevegt

Well-known member
Sorry, moest werken tot laat.
Kijk, als je pas 3 weken lid zou zijn van dit mooie forum, zou je smoes nog enigszins acceptabel zijn. Nu is het natuurlijk een smoesje omdat je geen idee hebt welke spelers je moet selecteren.
Werken, haha.

Wigboldus

Well-known member
Kijk, als je pas 3 weken lid zou zijn van dit mooie forum, zou je smoes nog enigszins acceptabel zijn. Nu is het natuurlijk een smoesje omdat je geen idee hebt welke spelers je moet selecteren.
Werken, haha.

Inmiddels heb ik een lijstje klaar liggen en ben ik 4 dagen vrij ;)

Bovenaan