Zes dus.
Ik wilde even indruk maken op RSDG, dat ik niet op een ton meer of minder kijk.
Ook meende ik ooit gelezen dat dat bedrag opgebouwd wordt over meerdere jaren, dus wist niet zeker of het daadwerkelijk om de 6 ton uit die stand ging.
Zes dus.
Maximaal 51.kun je nagaan hoeveel punten we zonder een Europees programma hadden gepakt.
De bekerfinale trok meer kijkers dan de halve finale van Ajax:
Bekerfinale:
SBS6: 1.786.000
FS1: 349.000
Totaal: 2.135.000
Wat een armoede in de Oostelijke Mijnstreek Janssen.
Op basis van de eerste seizoenshelft mogen AZ en PEC Zwolle hopen op een stijging, terwijl VVV iets boven haar stand lijkt te leven.
De Graafschap en NAC zitten echt in de problemen, en niet alleen omdat ze in de normale stand ook op plaatsen 17 en 18 staan.
FC Groningen is bezig met het versterken van de selectie, dus voor de staartteams is het te hopen dat er of een kwaliteitsinjectie komt (eventueel van spelers die terugkeren van blessures) of dat Emmen en Excelsior ineenstorten.