Championship en lager

Status
Niet open voor verdere reacties.

ALenstra

Well-known member
In augustus 2000 heb ik nog twee thuiswedstrijden van Colchester United bijgewoond. Toen nog in het oude stadion aan de Layer Road tegenover de militaire barakken. Bij een van die wedstrijden zag ik nog Bobby Robson en Mike Walker. Bobby Robson was namens Newcastle United een zekere Lua Lua van de thuisclub aan het scouten. Deze Lua Lua zou korte tijd later inderdaad naar Newcastle United verhuizen.
 

Joost

Well-known member
Komt door FM eerste carri?re ermee was epic, toen gaan volgen

Dat verklaart een hele hoop, zo heb ik een voorkeur voor Exeter City gekregen.

Layer Road was overigens echt een fantastisch leuk stadionnetje maar wat er nu staat is echt heel saai.
 

Batigoal

Well-known member
Bournemouth wil gelijk gaan investeren in de selectie, want ze hebben een bod van 5 miljoen pond neergelegd bij Sporting Braga voor Portugees international ?der.
 

erka

Well-known member
Morgen de streekderby der streekderbies, the Old Farm:

Ipswich vs Norwich
 

Kielse Rat

Well-known member
0-1 voor Middlesbrough, Jelle Vossen

Zo, scoort die ook nog eens een doelpuntje. Het is toch niet helemaal geworden voor hem wat hij er van verwacht had, want als ik het goed heb begrepen licht Boro zijn aankoopoptie niet.
 

erka

Well-known member
De Tractor Boys maken 1-1!

Voetbal is niet best, maar de sfeer en inzet is fenomenaal natuurlijk.
 

Shayman

New member
Was zeker een heel vermakelijke wedstrijd; geen voorkeur eigenlijk maar Ipswich zou ik wel leuk vinden als ze promoveren (nu Brentford het waarschijnlijk niet gaat worden).
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Boreham Wood en Guiseley zijn via de playoffs gepromoveerd naar de Conference.
 

Nik

Member
Om 20.45uur de return in de halve finale van de play-offs tussen Middlesbrough en Brentford. Middlesbrough won de uitwedstrijd, en ook in de competitie waren zij tweemaal te sterk. Lijkt een moeilijk verhaal te worden voor Brentford, maar ik zou een stunt wel mooi vinden.

Live te zien op FoxSports2.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan