Championship en lager

JMD

Well-known member
Zo blij dat Nederland Teletekst nooit heeft afgeschaft. Ik zou echt niet zonder kunnen.
Jep. In de ochtend bij het ontbijt nog steeds het eerste dat ik check. Heerlijk kort, snel headlines en uitslagen. Later op de dag lees ik dan wel nos.nl ofzo voor de achtergronden en langere verhalen

gevegt

Well-known member
Zo blij dat Nederland Teletekst nooit heeft afgeschaft. Ik zou echt niet zonder kunnen.
Hier nog 1.
Hoewel broer gevegt mij uitlachte toen hij zag dat ik het nog steeds gebruik ( hij is zelf een digibeet van de hoogste plank ) was ik niet onder de indruk van zijn opmerking dat het wel heel gedateerd was. Toen we een spelletje deden wie het snelst een pagina over uitslagen kon laten zien, moest hij schoorvoetend toegeven dat het toch wel snel en accuraat was. Wat natuurlijk logisch is, maar dat ging hem net iets de pet te boven.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het handige van de teletekst app is dat het niet zoveel data verbruikt. Toen ik een kleine twee weken geleden bij Rangers v Hearts was in een stadion met zo'n 50.000 man, was dat met afstand de handigste manier om even standen in Nederland te checken zonder te lang te moeten wachten.

In de tweede helft was Ibrox half leeg, dus toen deden andere apps het wel beter.

Bovenaan