Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Net zoals in de heenwedstrijden vielen de goals en het spektakel in Barcelona-PSG en Porto-Bayern. Ik hoop dan ook ten zeerste op Barcelona-Bayern als finale.
Ik gunde het Hernandez wel gisteren. Sowieso een leuke voetballer om naar te kijken en zijn werklust werd beloond. Van mij mag ie terug naar United ipv Falcao. Finale hoop ik op Bayern-Juventus.
Jammer dat Bayern en Barca nu al tegen elkaar spelen. Dat had de finale moeten zijn. Enige voordeel is wel dat ze 2 keer kunnen zien spelen in plaats van maar ??n keer.
Zo dadelijk spelen Juventus en Real Madrid tegen elkaar. Ik vrees een saaie pot met een verdedigend Juve en een Real dat weinig zin heeft, maar wel eenvoudig wint.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.