Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

A345

New member
Messi, wat zijn we bevoorrecht om elke week naar zo'n geweldenaar te mogen kijken. Met recht de allerbeste aller tijden!
 

Keyser S?ze

New member
Messi, wat zijn we bevoorrecht om elke week naar zo'n geweldenaar te mogen kijken. Met recht de allerbeste aller tijden!

Dat is een boude uitspraak. Tijdperken zijn niet te vergelijken dus jouw oordeel is subjectief. Ik vond bijv. Pele nog wat beter.
 

A345

New member
Dat is een boude uitspraak. Tijdperken zijn niet te vergelijken dus jouw oordeel is subjectief. Ik vond bijv. Pele nog wat beter.
Door het in de jaren toegenomen professionalisme en tempo van het spel vind ik dus dat je dat juist wel kan zeggen. Je hebt wel gelijk dat tijdperken eigenlijk niet te vergelijken zijn, maar ik toets het dus aan tempo en professionalisme in alle geledingen van het voetbal.

Ik ken P?l? alleen van beelden, maar ik zie niet in waarom hij beter zou zijn als voetballer. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij in het huidige voetbal slechts een figurant zou zijn.
 

Maasveld

Well-known member
Het is volkomen logisch dat voetballers van deze tijd stukken beter zijn dan die in vroeger jaren. De trainingsfaciliteiten, kennis, etc. is zo sterk toegenomen dat de tijdperken niet te vergelijken zijn.
 

Janssen

Well-known member
e989ab51a310028469eca5822670930a.jpg
 

Keyser S?ze

New member
Ik ken P?l? alleen van beelden, maar ik zie niet in waarom hij beter zou zijn als voetballer. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij in het huidige voetbal slechts een figurant zou zijn.

Nou nou, de man is 3 x wereldkampioen geworden en heeft in zijn carri?re meer dan 1200 doelpunten gescoord. Dat zijn getallen waar Messi niet aan zal komen.
 

Janssen

Well-known member
Nou nou, de man is 3 x wereldkampioen geworden en heeft in zijn carri?re meer dan 1200 doelpunten gescoord. Dat zijn getallen waar Messi niet aan zal komen.

Danny Schreurs scoorde 22 keer in 1 wedstrijd op een EK. Dat zijn getallen die Pele nooit gehaald heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo kan je de helft van die wedstrijden in de Primera Division toch ook aanduiden?
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik geloof niet meer in een stunt van Bayern vanavond. Bayern draait ook in de competitie ruk (al spelen ze daar met hun B-elftal natuurlijk) en Barcelona is niet Porto. Misschien als Bayern er vroeg in de wedstrijd ??n kan inleggen dat het nog gaat spoken. Maar Barcelona is al tijden in grootse doen dus ik zie ze er sowieso wel ??n maken vandaag. Hopelijk mag Vermaelen op het einde nog eens invallen, zou leuk zijn als die dit seizoen nog zijn debuut kan maken.
 

Batigoal

Well-known member
Het drietal Beckenbauer, Effenberg en Matth?us is flink bezig aan de stoelpoten van Guardiola te zagen. Dat kan niet lang goed blijven gaan.

Volgend seizoen is hij dus trainer van Manchester City.
 
Bovenaan