Messi, wat zijn we bevoorrecht om elke week naar zo'n geweldenaar te mogen kijken. Met recht de allerbeste aller tijden!
Door het in de jaren toegenomen professionalisme en tempo van het spel vind ik dus dat je dat juist wel kan zeggen. Je hebt wel gelijk dat tijdperken eigenlijk niet te vergelijken zijn, maar ik toets het dus aan tempo en professionalisme in alle geledingen van het voetbal.Dat is een boude uitspraak. Tijdperken zijn niet te vergelijken dus jouw oordeel is subjectief. Ik vond bijv. Pele nog wat beter.
Ik ken P?l? alleen van beelden, maar ik zie niet in waarom hij beter zou zijn als voetballer. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij in het huidige voetbal slechts een figurant zou zijn.
Nou nou, de man is 3 x wereldkampioen geworden en heeft in zijn carri?re meer dan 1200 doelpunten gescoord. Dat zijn getallen waar Messi niet aan zal komen.
Danny Schreurs scoorde 22 keer in 1 wedstrijd op een EK. Dat zijn getallen die Pele nooit gehaald heeft.
Hoeveel oefenwedstrijden/ demonstratie wedstrijden zitten daarbij ?Nou nou, de man is 3 x wereldkampioen geworden en heeft in zijn carri?re meer dan 1200 doelpunten gescoord. Dat zijn getallen waar Messi niet aan zal komen.
Snoeks vertaalt "Ein Stadt, ein Traum" als "Nooit opgeven"