Champions League 2025-2026

Abubakari

Well-known member
De boomers gaan weer de hele middag binnen zitten tv kijken terwijl er buiten volop nacompetitie voetbal te zien is?

Maar 18.00? Wat een kleutertijd. Waar is dat nou weer goed voor?

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik stond vanochtend al langs de lijn. Hockey weliswaar, maar toch..Als het warm wordt gaan we naar binnen.

erka

Well-known member
Wesley weer met een razendscherpe analyse. De ruimtes zijn bepalend!

Wesley, stop hiermee, doe jezelf dit niet langer aan...

JMD

Well-known member
Wat ik bv erka hoorde zeggen bij de FA Cup Final (dat het nu 'maar' 1 van de vele wedstrijden is) herken ik, moet eerlijk zeggen dat ik dat ook met de EC1/CL-finale heb. Ja, ik zal zo zeker kijken, maar ook deze is voor 1 mij '1 van de vele wedstrijden' geworden. "Vroeger" waren er 61 duels in de EC1 (als er 32 teams deelnamen) in totaal, tegenwoordig 189 (excl voorronde), de grote ploegen komen elkaar zo vaak tegen dat je ook daar niet meer over unieke duels kan praten.

Geef mij maar liever AC Milan - Steaua, Rode Ster - Marseille (alhoewel dat we een dramaduel was), Barcelona - Sampdoria of Juventus - Dortmund dan de zoveelste CL-finale tussen hele rijke ploegen met hele rijke eigenaren

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ook hier een soort van halftime-show. Verder natuurlijk onhandig tijdstip voor een CL finale. Het staat nu aan op de achtergrond, normaal zou ik er wel voor zijn gaan zitten.

• Leuk
Waarderingen: PES5

erka

Well-known member
Ik vind het altijd jammer dat Nederland geen nationaal stadion heeft zoals het Puskas stadion. Zoiets zou echt perfect zijn voor Oranje en bekerfinales etc. 65.000-70.000 toeschouwers.

erka

Well-known member
Wesley denkt dat het 4-1 wordt......dus ofwel Arsenal krijgt er 4 tegen ofwel ze maken er 4. Lijkt mij beide heel onwaarschijnlijk. Echt, waar haalt ie het vandaan.

Kan natuurlijk dat ik ongelijk krijg maar ik kan daar ook wel gaan zitten en zeggen dat het 8-3 wordt, dat slaat net zo min ergens op.

Bovenaan