Champions League 2025-2026

U.G.

Well-known member
Echt een geweldige wedstrijd van Sporting. Hebben Bodo helemaal kapot gespeeld. Nu lijkt het net alsof Bodo heel slecht gespeeld heeft, was inderdaad niet best, maar bovenal was Sporting echt ontzettend goed.

Bodo oogde heel nerveus en timide zelfs.

Maar mijn boys hebben inderdaad niet normaal goed gespeeld zeg, met Maxi en Hjulmand voorop ( eigenlijk wel iedereen ). Wat een boost, wat een droom.

Joost

Well-known member
Trekt zijn arm naar achter, ik kan me er wel in vinden.
Gewoon een domme overtreding
ik vind dat je dit in de context moet zien. Ze zijn in een sprintduel waarbij de Barcelonaspeler zijn arm uitsteekt richting Trippier die daarbij gehinderd wordt in zijn sprint. Tripier kan haast niet anders dan die arm even vastpakken en zodra Raphinha dat voelt duikt hij naar de grond. De manier waarop Raphinha valt heeft niets te doen met de manier waarop Trippier m even vasthoudt.

JMD

Well-known member
ik vind dat je dit in de context moet zien. Ze zijn in een sprintduel waarbij de Barcelonaspeler zijn arm uitsteekt richting Trippier die daarbij gehinderd wordt in zijn sprint. Tripier kan haast niet anders dan die arm even vastpakken en zodra Raphinha dat voelt duikt hij naar de grond. De manier waarop Raphinha valt heeft niets te doen met de manier waarop Trippier m even vasthoudt.
Waarom moet hij die arm vastpakken??

erka

Well-known member
Onze Turkse vrienden hebben echt ontiegelijk veel pijn elke keer. Lijkt wel alsof ze steeds gebombardeerd worden door Iran, zo vaak liggen ze op de grond.

Bovenaan