Champions League 2025-2026

JMD

Well-known member
Morgen de loting.

Het kan voor het zoveelste seizoen op rij Manchester City - Real Madrid worden, daar is 50% kans op. Anders wordt het Sporting - Real (en Bodo - City)

De volledige mogelijkheden (waarbij het dan als een tennisschema staat, dus de winnaar van regel 1 komt de winnaar van regel 2 tegen in de kwart enz)
Paris SG - Barcelona/Chelsea
Galatasaray - Liverpool/Tottenham
Real Madrid - Sporting/Man City
Atalanta - Arsenal/Bayern

Newcastle - Chelsea/Barcelona
A.Madrid - Tottenham/Liverpool
Bodo Glimt - Man City/Sporting
Bayer Leverkusen - Bayern/Arsenal

PSG - Bayern is het de laatste seizoenen ook wel vaker geweest en Atletico - Liverpool volgens mij ook..

JMD

Well-known member
Real - City dus...
En de Portugezen dus weer de op papier eenvoudiger loting (some things never change ;) ), tegen Bodo

JMD

Well-known member
PSG, Liverpool, Real, City en Bayern allemaal in dezelfde helft...

Arsenal en Barcelona in de andere helft

JMD

Well-known member
De volledige loting (waarbij het dan als een tennisschema staat, dus de winnaar van regel 1 komt de winnaar van regel 2 tegen in de kwart enz):
Paris SG - Chelsea
Galatasaray - Liverpool
Real Madrid - Manchester City
Atalanta - Bayern München

Newcastle - Barcelona
Atletico Madrid - Tottenham
Bodo Glimt - Sporting
Bayer Leverkusen - Arsenal

Weg voor Arsenal naar de halve finale (of Sporting) ligt open.

Maasveld

Well-known member
De volledige loting (waarbij het dan als een tennisschema staat, dus de winnaar van regel 1 komt de winnaar van regel 2 tegen in de kwart enz):
Paris SG - Chelsea
Galatasaray - Liverpool
Real Madrid - Manchester City
Atalanta - Bayern München

Newcastle - Barcelona
Atletico Madrid - Tottenham
Bodo Glimt - Sporting
Bayer Leverkusen - Arsenal

Weg voor Arsenal naar de halve finale (of Sporting) ligt open.
Een ploeg die de eenzame koploper van de Serie A twee keer over de knie legt zou ik niet teveel onderschatten.

JMD

Well-known member
Hoe weet jij dat ?

Alleen Prestianni wordt beschuldigd van racisme. En dan lijkt het me sterk dat er geen enkele ‘preto da merda’ uit het publiek geroepen is. Vini spreekt Portugees en geloof me die had het wel aangegeven ( en terecht ).
Vijf benficaleden zijn door de club geschorst n.a.v. hun wangedrag op de tribune bij dit duel rondom de goal van Vinicius..

Bovenaan