Makanaky
Well-known member
Vóór het einde van de jaren '90 anders vrij regelmatig hoor.Vier halve finalisten uit vier verschillende landen. Dat komt niet vaak voor en dat.
Vóór het einde van de jaren '90 anders vrij regelmatig hoor.Vier halve finalisten uit vier verschillende landen. Dat komt niet vaak voor en dat.
Het mag gewoon niet. Als hij zo gefrustreerd is kan hij ook een hap gras eten.Een Fransoos gaat extreem traag liggen na een minuscuul duwtje. Saka is terecht zwaar geïrriteerd en schiet de bal richting doel. Hoe kun je dan als scheidsrechter daar dan geel voor geven. Enige emotie mag toch wel.
Jep, maar in dit geval kon ik het me wel voorstellen, want er stonden flink wat Arsenalspelers daar in het midden, je moet wel zeker welke naar welke speler je moet kijken in die meleeWat duurt dit weer lang.
Als Trossard de bal met zijn rechtervoet de hoek inschiet was het een doelpunt geweest.Wat een topredding weer van Donnarumma.
Hup Baco!Oei Barcola schuift 'm voorlangs.
De tweede helft was slaapverwekkend. Villa liet zien dat je met energie PSG pijn kan doen maar Arsenal bleef maar rondtikken. Steeds maar weer dezelfde vrije speler zoeken die op een plek staat waar hij toch niet gevaarlijk kan worden en uiteindelijk een lange bal die simpel wordt ingeleverd.Boeiende pot, volop spanning. Alleen mist Arsenal een echte topper voorin. Het is allemaal net-niet.
Je doet wel weer een boutje uitspraak.Ik blijf erbij, PSG gaat het winnen dit jaar.