Champions League 2024-2025

JMD

Well-known member
De 2 duels waar nik op het spel staat (beide ploegen er al uit), Young Boys - Rode Ster en Sturm Graz - Leipzig, staan nog 0-0

JMD

Well-known member
Dortmund op 2-0
Een aantal duels vallen in al in zijn plooi

Misschien moet City nog 6 spelers kopen... :p

Atletico op 0-3
2-2 in Eindhoven, leuk potje zo te zien (zie alleen het schakelkanaal)

Batigoal

Well-known member
Uitstekende counter van Club Brugge. Zou wel een mooie stunt zijn als City er uit ligt! Eens kijken wat de UEFA dan aan het format gaat veranderen om de grote clubs binnenboord te houden.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Liverpool klaagt over de looplijn van de scheids. Ja, die liep irritant, maar daarna nog gewoon balbezit voor Liverpool.
Volgens mij kan je daar overigens weinig aan doen, want de scheids is een 'dood element' dus kan je daar niet voor fluiten

JMD

Well-known member
Uitstekende counter van Club Brugge. Zou wel een mooie stunt zijn als City er uit ligt! Eens kijken wat de UEFA dan aan het format gaat veranderen om de grote clubs binnenboord te houden.
Die zal het sowieso tegenvallen dat niet Bayern, Real, Barca, City, Liverpool allemaal top 8 staan.
Ik vermoed dat ze binnenkort die clubs allemaal 5 punten extra geven, of dat ze die clubs een bye naar de 1/8 finale geven.

JMD

Well-known member
Feyenoord nog bezig. Dat is na rust gunstig, want dan zijn zij zo meteen als enige nog bezig en kan je zien wat je evt nodig hebt

JMD

Well-known member
Het is nu overal rust
PSV virtueel 14e, Feyenoord virtueel 18e
Bij deze standen komt PSV in de tussenronde Monaco of Celtic tegen en daarna eventueel Arsenal of Inter
Feyenoord komt PSG of Brugge tegen en daarna eventueel Liverpool of Barcelona

Milan verder met 10 man na een oliedomme rode kaart

erka

Well-known member
Feyenoord nog bezig. Dat is na rust gunstig, want dan zijn zij zo meteen als enige nog bezig en kan je zien wat je evt nodig hebt

Want in de 2e helft kan bij andere wedstrijden niet langer tijd worden bijgetrokken dan bij Feyenoord?

JMD

Well-known member
Want in de 2e helft kan bij andere wedstrijden niet langer tijd worden bijgetrokken dan bij Feyenoord?
Het is 10 minuten blessuretijd daar voor rust. Dus de kans dat ze als laatste eindigen is vrij groot (en tuurlijk kan er ergens ook 10 minuten blessuretijd komen in de 2e helft, maar dat gaat nooit bij alle duels gebeuren, dus heb je toh echt een voordeel)

En bovendien is Feyenoord toch al door en zal ze het denk ik een worst zijn tegen wie.
Kan wel net uitmaken of je het 2e duel thuis of uit speelt

erka

Well-known member
Het is 10 minuten blessuretijd daar voor rust. Dus de kans dat ze als laatste eindigen is vrij groot (en tuurlijk kan er ergens ook 10 minuten blessuretijd komen in de 2e helft, maar dat gaat nooit bij alle duels gebeuren, dus heb je toh echt een voordeel)

Kan wel net uitmaken of je het 2e duel thuis of uit speelt

Dat eerste, ik denk dat Feyenoord eerder gaat sparen om niet nog meer spelers kwijt te raken.
Dat tweede klopt, maar ik weet niet of clubs daar heel erg mee bezig zijn.

Bovenaan