Champions League 2023-2024

Raul

Well-known member
Ik heb laatst Arsenal-Bayern gekeken en het was een geweldige wedstrijd met een geweldige Kane.

Nu ga ik kijken of de Spaanse Armada echt ten onder gaat.

Raul

Well-known member
En ze zijn los. Maar eerlijk, die aanname van Bellingham en waar het allemaal begon, was magistraal.

erka

Well-known member
De wedstrijden vandaag kunnen niet tippen aan de heenwedstrijden. Minder open en meer irritatie (vooral bij Bayern-Arsenal).

JMD

Well-known member
Heerlijk... Jammer dat Real dan door is, daar sta ik ook niet om te springen, maar 100x liever Real dan City

JMD

Well-known member
Ook wel eens leuk. Gelukkig dat Bayern en Real tegen elkaar spelen, komt er 1 'verrassing' in de finale. Ja, Paris is qua budget dat niet, maar hebben wel pas 1x een CL-finale gespeeld. En bij een stad als Parijs hoort (net als bij Londen) ook eigenlijk wel een CL-winnaar

U.G.

Well-known member
Mooi werk Real ! Voor het eerst sinds jaren weer eens naar een hele wedstrijd van de merengues gekeken. En ik heb er geen spijt van.

Abubakari

Administrator
Ook wel eens leuk. Gelukkig dat Bayern en Real tegen elkaar spelen, komt er 1 'verrassing' in de finale. Ja, Paris is qua budget dat niet, maar hebben wel pas 1x een CL-finale gespeeld. En bij een stad als Parijs hoort (net als bij Londen) ook eigenlijk wel een CL-winnaar
Ik vind PSG, zeker in vergelijking met Borussia, echt een ongelooflijke kutclub.
Ikhoop sowieso dat Borussia de CL wint, leukste van de 4 die over zijn wat mij betreft.

Bovenaan