Eef de Kip
Well-known member
Plus 1, PSG is minstens zo erg als City. De laatste is i.i.g. nog leuk om naar te kijken.
Eens ja. Daar hoop ik ook op.Ik vind PSG, zeker in vergelijking met Borussia, echt een ongelooflijke kutclub.
Ikhoop sowieso dat Borussia de CL wint, leukste van de 4 die over zijn wat mij betreft.
ook eens. Maar het ging me er meer om dat PSG (hoezeer het ook een kutclub is) iig niet een standaard naam is bij de laatste 4...Plus 1, PSG is minstens zo erg als City. De laatste is i.i.g. nog leuk om naar te kijken.
In de afgelopen 5 jaar haalde alleen Real vaker de halve finale dan PSG...ook eens. Maar het ging me er meer om dat PSG (hoezeer het ook een kutclub is) iig niet een standaard naam is bij de laatste 4...
In de afgelopen 5 jaar haalde alleen Real vaker de halve finale dan PSG...
City 3x en Lyon 1x toch?Factcheck: en Manchester City.
Real Madrid 4x
Manchester City 4x
Paris Saint-Germain 3x
Bayern München 2x
Borussia Dortmund 1x
AC Milan 1x
Internazionale 1x
Liverpool 1x
Villarreal 1x
Chelsea 1x
RB Leipzig 1x
Ook leuk: in de laatste 5 jaar dus 11 verschillende halve finalisten.
Ik tel er zelfs 19. Ik heb sowieso nooit begrepen waarom zo vaak wordt gezegd dat het altijd tussen dezelfde clubs gaat.Ook leuk: in de laatste 10 jaar liefst 18 (!!) verschillende halve finalisten.
City 3x en Lyon 1x toch?
Gevoel doet soms gekke dingen met een mens...In de afgelopen 5 jaar haalde alleen Real vaker de halve finale dan PSG...
Ook leuk: in de laatste 10 jaar liefst 18 (!!) verschillende halve finalisten.
Misschien omdat het vroeger meer was? Het is er iig voorspelbaarder op geworden voor mijn gevoel...Ik tel er zelfs 19. Ik heb sowieso nooit begrepen waarom zo vaak wordt gezegd dat het altijd tussen dezelfde clubs gaat.
Schakel je gevoel uit en doe wat een wiskundeleraar behoort te doen.Misschien omdat het vroeger meer was? Het is er iig voorspelbaarder op geworden voor mijn gevoel...