Ik had pas vanochtend in de gaten dat Olympique alsnog uitgeschakeld was. UEFA.com deed raar gisteren en op een andere site stond 2-0 als FT, dus ik dacht dat Olympique al door was.Olympique Marseille ook knullig uitgeschakeld door Panathinaikos. Twee prima goals van Aubameyang en weinig aan de hand voor de thuisploeg, maar na een handsbal van Guendouzi diep in blessuretijd kregen de Grieken een strafschop, die er in de 99e minuut in ging. In de verlenging werd er niet gescoord, waarna Panathinaikos de penaltyserie beter nam. Vroege domper voor het ambitieuze Marseille.
Was de afgelopen dagen in Frankrijk en had L’Equipe gekocht vandaag en die spraken schande over de var. ..Olympique Marseille ook knullig uitgeschakeld door Panathinaikos. Twee prima goals van Aubameyang en weinig aan de hand voor de thuisploeg, maar na een handsbal van Guendouzi diep in blessuretijd kregen de Grieken een strafschop, die er in de 99e minuut in ging. In de verlenging werd er niet gescoord, waarna Panathinaikos de penaltyserie beter nam. Vroege domper voor het ambitieuze Marseille.
Die zijn dus ook bang voor de hoolies van OM.Was de afgelopen dagen in Frankrijk en had L’Equipe gekocht vandaag en die spraken schande over de var. ..
Die zijn dus ook bang voor de hoolies van OM.
Hier zijn de Feyenoorders en Ajacieden opzich wel tevreden mee lijkt mij. En uitgerekend die ouwe knipoog Kroaat schakelt zijn oude ploeg Dinamo uit! Die hoeft voorlopig even niet meer in Zagreb te komen.Mooi!
Want?Hier zijn de Feyenoorders en Ajacieden opzich wel tevreden mee lijkt mij.
Dinamo Zagreb is een irritante (of sterke, het is maar hoe je het ziet) onderhandelingspartner die telkens een nieuwe eis op tafel legt, vooral dat ze bepaalde spelers nog een volgende kwalificatieronde voor de CL willen houden en pas daarna verkopen. Dat was het geval met Ajax-target Sutalo en Feyenoord-target Ivanusec (en Fenerbahçe-target Livakovic). Telkens werden de onderhandelingen opgeschort omdat Dinamo ze pas na de volgende ronde wilde behouden.Want?
Ik vraag me bij het laatste wel af tot hoever de verantwoordelijkheid bij de club ligt. De bewuste rellen gebeurden namelijk een dag voor de wedstrijd, al begrijp ik ook dat deze sanctie natuurlijk niet alleen is omdat het een paar weken geleden een keertje mis ging.Aha, duidelijk.
Zagreb mag overigens minimaal 1 seizoen geen uitsupporters meenemen in Europese duels. De Kroatische club moet verder een plan van aanpak opstellen om rellen zoals 1,5 week terug in Athene te voorkomen in de toekomst.
De vraag is alleen of je rellen in de stad voorkomt door geen uitpubliek toe te staan. Wie zegt dat de relschoppers niet alsnog afreizen?Het gaat elke uitwedstrijd mis. Dus op gegeven moment kun je daar wel iets mee doen
Bij Feyenoord heb je ook een enkeling die naar de stad gaat maar de groep is niet zo groot.De vraag is alleen of je rellen in de stad voorkomt door geen uitpubliek toe te staan. Wie zegt dat de relschoppers niet alsnog afreizen?