Champions League 2022-2023

erka

Well-known member
Werkelijk, wat een vreselijke wedstrijd. Ik ben ook niet meer voor Napoli. Aanstellers zijn het.
En voor Milan was ik toch al niet.
 

erka

Well-known member
En de 22 opgefokte kleutertjes gaan gewoon nog even door. Ik zou zeggen, morgen 3 uur schoolplein. En elkaar dan in elkaar meppen.
 

Batigoal

Well-known member
Napoli is aardig uit vorm. Zoala bij hen gebruikelijk als de laatste weken van het seizoen aanbreken. In de competitie is de voorsprong groot genoeg, maar een zekerheidje dat ze deze kleine nederlaag thuid wel wegpoetsen is er nog niet. Het scheelt ook wel een slok op de borrel of Osimhen erbij is of niet.

Maignan groeit trouwens ook uit tot een topkeeper. Liet bij Lille al zien zeer getalenteerd te zijn, maar had vervolgens een kwakkelend begin bij Milan. Maar de laatste maanden vind ik hem een van de spectaculairste doelmannen in de topcompetities.
 

Batigoal

Well-known member
Chelsea moet gaan scoren tegen Real Madrid en dus zetten ze alleen halve aanvaller Havertz in de basis.
 

erka

Well-known member
Wat een begin zeg. Napoli ligt nu niet de hele tijd op de grond maar is gewoon aan het voetballen en dat kunnen ze veel beter dan meejanken met Milan.
 

erka

Well-known member
Eerste keer dat Milan aanvalt en direct een pingel. Wel terecht lijkt me.
edit: gestopt!
 

erka

Well-known member
Pfff... dat is een penal voor Napoli vind ik. Eens kijken wat de VAR doet.
Nee dus, nounou.
 
Bovenaan