JMD
Well-known member
Die is toch inmiddels wel klaar mag ik hopen? Ze hebben in coronatijd 1 jaar in dat stadion buiten Madrid gespeeld.Ik denk dat ze al begonnen zijn aan de verbouwing.
Die is toch inmiddels wel klaar mag ik hopen? Ze hebben in coronatijd 1 jaar in dat stadion buiten Madrid gespeeld.Ik denk dat ze al begonnen zijn aan de verbouwing.
Het is een complete renovatie, ik verwacht niet dat in 1 jaar klaar is.Die is toch inmiddels wel klaar mag ik hopen? Ze hebben in coronatijd 1 jaar in dat stadion buiten Madrid gespeeld.
Dat duurt nog wel een jaar of 10 en dan ben ik nog optimistisch.Het is een complete renovatie, ik verwacht niet dat in 1 jaar klaar is.
Helemaal mee eens. Die krijgt wel de finale.Makkelie perfecte wedstrijd. Geen enkele speler van de doorgaans talloze jankerds bij deze clubs gaat met hem in discussie.
Misschien moet PSG nog eens 600 miljoen uitgeven...Mooi zo, ik heb weinig met Real maar nog veel minder met PSG. Uitstekend dat PSG wederom niet de CL wint!
De club van Franco herrijst uit het graf!
Volgend naar met 4 topaanvallers proberen! Jaar erop met 5 voorin!Misschien moet PSG nog eens 600 miljoen uitgeven...
Je hebt het wel over Spanjaarden, he. Tien jaar is wel erg vlot.Dat duurt nog wel een jaar of 10 en dan ben ik nog optimistisch.
Wat een Eredivisie-verdediging heeft PSG.
Welke van de twee, Barça of Real ?De club van Franco herrijst uit het graf!
Ga je mond spoelen.Welke van de twee, Barça of Real ?
Da’s geen antwoord op de vraag, maar goed whatever 😉Ga je mond spoelen.
Real was de club van Franco.Da’s geen antwoord op de vraag, maar goed whatever 😉