Champions League 2021-2022

JMD

Well-known member
En 1-0 voor PSG in de dying seconds van de wedstrijd.

In Lissabon is het 0-5 gebleven
 

Miramar

Well-known member
Weer een kutwedstrijd. Twee van die domineezonen in de studio die open deuren intrappen. Bah .....
 

JMD

Well-known member
En zo is dus de 2e kwartfinalist eigenlijk al zo goed als bekend. Ik had verwacht dat Bayern vanavond die 2e bijna kwartfinalist zou zijn, maar Salzburg bood veel weerstand. Maar ik zie de Oostenrijkers in de return niet echt een kans maken in München.
 

JMD

Well-known member

Ik snap best dat je de fans tevreden moet houden enz (zeker bij de bij zelfproclamatie verklaarde Grootste Club ter Wereld spelend in het zelfbenoemde Theatre of Dreams), maar je kan ook overdrijven... :)
 

JMD

Well-known member
Het kan toch? Er zijn grotere wonderen gebeurd.
City, PSG, Bayern, Real, Ajax, Liverpool, Chelsea, zomaar 7 ploegen van wie United no way over 2 duels wint... Dan kan je 1x een wonder hebben als United zijnde, maar je hebt er flink meer nodig om de CL te winnen.
 

Batigoal

Well-known member
City, PSG, Bayern, Real, Ajax, Liverpool, Chelsea, zomaar 7 ploegen van wie United no way over 2 duels wint... Dan kan je 1x een wonder hebben als United zijnde, maar je hebt er flink meer nodig om de CL te winnen.
Ja, met die instelling win je 'm nooit!
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Dat is wel heel vlot voor Vlahovic!! Wilde net posten of hij het in de CL zou laten zien vanavond.
 
Bovenaan