Champions League 2020-2021

erka

Well-known member
En een echte Afrikaanse tackle. Harde werker. Daar gaat het publiek van op de banken staan.
 

Batigoal

Well-known member
Rode kaart ook nog voor een smerige trap van Gueye. PSG geeft het volledig uit handen in de tweede helft.
 

U.G.

Well-known member
Di Maria, ik weet nog dat ik 'm live heb zien spelen in de Arena, jaren geleden, en dat ik echt schrók van hoe goed hij was, de aannames en in 1 keer weg. Hij kwam z'n belofte niet helemaal na, maar wat is tie goed.

Wilde ik ff kwijt.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ja hoor, het grote geld maakt gelijk. Jammer toch.

Zonde voor PSG. Ze hebben jarenlang geduldig getimmerd aan de weg naar de top zonder gekke dingen te doen. Maar het zal wel een keer lukken. Een gezond beleid wordt vroeg of laat beloond.
 

Kielse Rat

Well-known member
Di Maria, ik weet nog dat ik 'm live heb zien spelen in de Arena, jaren geleden, en dat ik echt schrók van hoe goed hij was, de aannames en in 1 keer weg. Hij kwam z'n belofte niet helemaal na, maar wat is tie goed.

Het is ook een gewoon een heel goede voetballer die er niet mee inzit in dienst te spelen van de grote vedetten. Dat deed die bij Real en nu bij PSG. Alleen bij Manchester United lukte het niet.
 

Maasveld

Well-known member
Ach, Pochettino heeft al eens eerder een thuisnederlaag in de heenwedstrijd van de halve finale van de Champions Leauge goed weten te maken.
 
Bovenaan