Champions League 2019-2020

JMD

Well-known member
Wat ging er plots mis bij Atalanta?
PSG was wel aan het aandringen het laatste half uur, maar de keeper redde een paar keer. De 1-1 was lullig, de 2-1 was fraai uitgespeeld. Tot 2x toe wel ineens linksvoor bij PSG (of rechtsachter bij ATalanta) een gaatje. Steeds net aan niet buitenspel.
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. PSG in de 1/2 finale tegen Leipzig of Atletico, die ontmoeten elkaar morgen.
 

erka

Well-known member
Balen zeg. Ik had Hans en Marten wel met die beker willen zien. Volgend jaar dan maar!
 

Maasveld

Well-known member
PSG was wel aan het aandringen het laatste half uur, maar de keeper redde een paar keer. De 1-1 was lullig, de 2-1 was fraai uitgespeeld. Tot 2x toe wel ineens linksvoor bij PSG (of rechtsachter bij ATalanta) een gaatje. Steeds net aan niet buitenspel.
Hans Hateboer?
 

ALenstra

Well-known member
Wel leuk deze opzet. Bij succes maar ieder jaar zo doen.
Ik denk dat de recettes te belangrijk zijn om zoiets altijd te doen. Wel heeft de UEFA een aantal jaren geleden overwogen om zoiets te doen met de vier halvefinalisten. Een final four toernooi op één plek.
 

erka

Well-known member
Met een Final Four is denk ik minstens zoveel televisiegeld te verdienen als met een normale opzet. Recettes doen er voor deze clubs niet toe.
 

JMD

Well-known member
Ik denk dat de recettes te belangrijk zijn om zoiets altijd te doen. Wel heeft de UEFA een aantal jaren geleden overwogen om zoiets te doen met de vier halvefinalisten. Een final four toernooi op één plek.
Voor de Europa League is recette idd wel een flink deel van de opbrengsten, maar voor de CL echt niet.
 

JMD

Well-known member
Makkelie fluit zaterdag City - Lyon...
Aparte aanstelling, want als Lyon verliest gaat Ajax rechtstreeks de CL in...
Hup Makkelie, 3 pingels voor City!
 

Forza AZ

Well-known member
Makkelie fluit zaterdag City - Lyon...
Aparte aanstelling, want als Lyon verliest gaat Ajax rechtstreeks de CL in...
Hup Makkelie, 3 pingels voor City!
Makkelie zal ook weten dat er nu extra naar hem gekeken wordt, dus misschien fluit hij juist wel meer voor Lyon om schijn van partijdigheid te voorkomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Was hier ooit iemand die beweerde dat die Angelino nog eens een halve finale CL zou gaan spelen. Kan zomaar gelijk gaan krijgen.
 
Bovenaan