Op grond waarvan werd verondersteld dat Ajax het onvervreemdbare recht mocht doen gelden om gespaard te blijven voor de voorrondes van de Champions League 2019/20?
Hiervoor ben je speciaal voor het eerst sinds tijden weer naar dit forum gekomen?
Op grond waarvan werd verondersteld dat Ajax het onvervreemdbare recht mocht doen gelden om gespaard te blijven voor de voorrondes van de Champions League 2019/20?
Geen idee, maar ik ben en blijf dan ook een zwakstromer.
Mijn excuses dat ik de prangende vraag aan jou voorlegde.Ik ga er spoorslags vanuit dat ik je tóch niet in verlegenheid heb gebracht.
Tegen wie moet die bolle in de kwartfinale?
Tegen wie moet die bolle in de kwartfinale?
Geen probleem. De tijd dat jij mij in verlegenheid zou kunnen brengen ligt ver achter mij.
Hoewel geen antwoord op je vraag, wil ik wel even zeggen dat Ajax een kutclub is.
Vinden de kenners hier op het forum dat Hansie Hateboer de voorkeur in Oranje moet krijgen boven Dumfries?
De sympathieke Traditionsverein uit Leipzig had eigenlijk met grotere cijfers moeten winnen. Nu krijgen ze nog een lastige return, alhoewel de Spurs zonder Kane en Son 2 klassen minder zijn.
Ons Drieske!:duim:
:duim: