Champions League 2019-2020

gevegt

Well-known member
Mijn excuses dat ik de prangende vraag aan jou voorlegde.Ik ga er spoorslags vanuit dat ik je tóch niet in verlegenheid heb gebracht.

Geen probleem. De tijd dat jij mij in verlegenheid zou kunnen brengen ligt ver achter mij.

Hoewel geen antwoord op je vraag, wil ik wel even zeggen dat Ajax een kutclub is.
 

Batigoal

Well-known member
Atalanta is wel een leuke club om te zien. Onbegrijpelijk natuurlijk dat Ajax zich liet foppen door dat matige Valencia.

De sympathieke Traditionsverein uit Leipzig had eigenlijk met grotere cijfers moeten winnen. Nu krijgen ze nog een lastige return, alhoewel de Spurs zonder Kane en Son 2 klassen minder zijn.
 

erka

Well-known member
ERNU6KyXUAATcWT
 

Batigoal

Well-known member
Vinden de kenners hier op het forum dat Hansie Hateboer de voorkeur in Oranje moet krijgen boven Dumfries?
 

Kielse Rat

Well-known member
De sympathieke Traditionsverein uit Leipzig had eigenlijk met grotere cijfers moeten winnen. Nu krijgen ze nog een lastige return, alhoewel de Spurs zonder Kane en Son 2 klassen minder zijn.

Toch zou het niet verbazen als ze op een lucky manier met 1-2 winnen in de return, een beetje zoals tegen Ajax.
 

erka

Well-known member
En dat was gewoon een 100% penalty voor Bayern die niet gegeven wordt.
Chelsea heeft de referee weer flink betaald.
 
Bovenaan