Champions League 2019-2020

Satyr

Administrator
Forumleiding
:)

Die zou zelfs bij een titel nog klagen over het vertoonde spel.

18 punten voorsprong, 122 goals, een spits die Coen Dillen uit de boeken schiet en dan gaan zeuren dat ze in 4 wedstrijden minder dan 53% balbezit hadden
 

JMD

Well-known member
Mmmm, weggezapt naar Lyon - Juve na de 1-0... Damn... Had toch 'in Bernabeu' moeten blijven.
 

erka

Well-known member
Overigens ben ik ook totaal niet voor City hoor. Maar Real eruit is altijd goed.

Ramos kreeg uiteraard zijn traditionele rode kaart, doorgebroken speler.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Juve nul schoten op doel, netjes.

'Real Madrid wordt altijd benadeelt' aldus een speler van Real madrid :jerry:
 

Batigoal

Well-known member
Leuke tweede helft na een saaie eerste. Dit gaat Man City niet meer uit handen geven, want Real blijft kraak noch smaak. Wanneer gaan ze daar eens doorselecteren en de belegen spelers dumpen? Het is alsof je naar het Real van 5 jaar geleden zit te kijken, minus Ronaldo.

Lyon dat wint van Juve is ook wel leuk, maar ik ben bang dat het niet genoeg is. Ekambi had er wel 1 of 2 mogen scoren om de voorsprong wat groter te maken.
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 1/8e finales returns:

10 maart
2100 Valencia CF(Spa)-Atalanta BC(Ita) (1-4)
2100 RB Leipzig(Dui)-Tottenham Hotspur FC(Eng) (1-0)
11 maart
2100 Paris Saint-Germain(Fra)-Borussia Dortmund(Dui) (1-2)
2100 Liverpool FC(Eng)-Club Atlético de Madrid(Spa) (0-1)
17 maart
2100 Manchester City FC(Eng)-Real Madrid CF(Spa) (2-1)
2100 Juventus(Ita)-Olympique Lyonnais(Fra) (0-1)
18 maart
2100 FC Bayern München(Dui)-Chelsea FC(Eng) (3-0)
2100 FC Barcelona(Spa)-SSC Napoli(Ita) (1-1)
 

Batigoal

Well-known member
Al bij 4 van de 8 returnduels is bekend dat ze achter gesloten deuren worden gespeeld. Wel jammer voor de thuisspelende ploegen dat ze niet echt van het thuisvoordeel kunnen profiteren.
 

Forza AZ

Well-known member
Al bij 4 van de 8 returnduels is bekend dat ze achter gesloten deuren worden gespeeld. Wel jammer voor de thuisspelende ploegen dat ze niet echt van het thuisvoordeel kunnen profiteren.

Valencia en Juventus was mij bekend. Welke dan nog meer? Barcelona misschien vanwege de Italiaanse tegenstander. En wat is de 4e?

Edit: Ik lees net dat PSG ook zonder publiek moet spelen. Dat is toch wel apart, want in de Franse competitie werd er afgelopen weekend nog gewoon met publiek gespeeld, en werd alleen Strasbourg-PSG helemaal afgelast.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
ATalanta kwam snel op 0-1 bij Valencia
Spurs staat na 20 minuten al 2-0 achter bij Leipzig, en dan is ook nog een goal (terecht) afgekeurd
 
Bovenaan